تاریخ انتشار : جمعه 12 آگوست 2016 - 4:47
کد خبر : 5932

کهگیلویه وبویراحمد در انتظار خلق حماسه ای دیگر در استقبال از رئیس جمهور

کهگیلویه وبویراحمد در انتظار خلق حماسه ای دیگر در استقبال از رئیس جمهور

نسیم دنا – سید ولی موسوی // استان زیبا وچهار فصل کهگیلویه وبویراحمد در انتظار خلق حماسه ای دیگر در استقبال از رئیس جمهور محبوب کشورمان قرار گرفته است. مردم این استان که در همه صحنه ها پیشتاز بوده اند ودر تاریخ این سرزمین ایمان،رشادت وفداکاری آنها در راه آرمانهای بلند انقلاب اسلامی به عنوان

11نسیم دنا – سید ولی موسوی // استان زیبا وچهار فصل کهگیلویه وبویراحمد در انتظار خلق حماسه ای دیگر در استقبال از رئیس جمهور محبوب کشورمان قرار گرفته است. مردم این استان که در همه صحنه ها پیشتاز بوده اند ودر تاریخ این سرزمین ایمان،رشادت وفداکاری آنها در راه آرمانهای بلند انقلاب اسلامی به عنوان برگ زرینی به یادگار مانده است،بار دیگر با حضور خویش در استقبال از دولتمردان نظام اسلامی جوانمردی ،سلحشوری ومهمان نوازی خویش را در عرصه ملی به منصه ظهور خواهند رساند وبه همگان ثابت خواهند کرد که در دفاع از کیان اسلامی واستقلال وعظمت ایران پا به پای مسئولان با رهبری های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حرکت خواهند کرد.

تاریخ پرافتخار ملت بزرگ ایران هیچگاه رشادتها ودلاورمردیها واز خودگذشتگی های زنان ومردان این دیار در دفاع ازشرف ، فرهنگ ،استقلال وایمان ملت ایران ایران را از یاد نخواهد برد. چرا که صفا وصمیمیت، پاکی ،ایمان وشجاعت از صفات و ویژگیهای برجسته مردم فهیم این استان است.

آری، مردم این دیار در مهمان نوازی همیشه سنگ تمام گذاشته اند واین بار مثل گذشته پرافتخارشان روز ۲۴مرداد که با ولادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا مزین گشته در استقبال از دکتر حسن روحانی رئیس جمهور عزیز کشورمان این خصیصه بارز مهمان نوازی را در عرصه ملی وجهانی به نمایش خواهند گذاشت.

جهان روز ۲۴ مرداد نظارگر استقبال تاریخی مردمان فهیم دیار کهگیلویه وبویراحمد از دولتمردان نظام اسلامی خواهد بود که وفاداری خویش را در همه صحنه های حضور به منصه ظهر رسانده اند.

۲۴مرداد بار دیگر نقطه عطف وبرگ زرینی در تاریخ پرافتخار این سرزمین خواهد بود و مردمی بودن نظام اسلامی وپیوند ناگسستنی مردم ومسئولان بار دیگر در این استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

آری ، افکار عمومی دنیا در روز ۲۴مرداد نظاره گر استقبال تاریخی مردم فهیم و ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد از دولتمردان تدبیر وامید خواهند بود تا رسم دیرینه مهمان نوازی خویش را آنگونه که در شان این مردم است در خلق حماسه ای دیگر به نمایش بگذارند.

واما: دولتمردان تدبیر وامید بدانند استان کهگیلویه وبویراحمد کلکسیون تمام زیباییهای دنیاست .مردم این استان در دفاع از آرمانهای الهی ملت بزرگ ایران در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه خوش درخشیده اند .

ظرفیتها وپتانسیلهای زیادی این استان در عرصه های مختلف دارد که نیازمند سرمایه گذاری در صنایع بومی ومحلی است. حل مشکل اشتغال،بیکاری وتوسعه زیرساختهای در بخشهای مختلف فرهنگی ،عمرانی ،اجتماعی واقتصادی مهمترین خواسته مردم کهگیلویه وبویراحمد از دولتمردان است که انتظار می رود در این سفر با بررسی دقیق وکارشناسانه تنگناها ومشکلات این استان وبهره گیری از استعدادهای انسانی وطبیعی راه توسعه این دیار بیش از هر زمان دیگری هموارتر شود.

موج بیکاری فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی ونبود بازار کار دراین استان یک زنگ خطر است که دولتمردان باید برای آن چاره ای جدی بیندیشند.

مردم این استان انتظار دارند دولت ودر راس آن رئیس جمهور عزیزمان از توانمندیهای انسانی ومدیریتی این استان که در عرصه ملی حرفهای زیادی برای گفتن دارند نیز استفاده کنند تا ما هم از مدیریت کلان کشور سهمی داشته باشیم.

انشالله امیدواریم مردم فهیم و ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد در استقبال از رئیس جمهور عزیزمان بار دیگر سلحشوری ومهمان نوازی خویش را در عرصه ملی وجهانی به نمایش بگذارند و دولتمردان نیز نگاه ویژه ای به مسائل این استان داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی