تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 آگوست 2016 - 7:23
کد خبر : 5912

ارتقاء کیفیت کالبد شهری رویکرد سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یاسوج

ارتقاء کیفیت کالبد شهری رویکرد سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یاسوج

رضاییبا اشاره به موقعیت شهریاسوج که طبیعت اطرافش روح می‌نوازد اظهار امیدواری کرد: با بهره بهرداری ازپروژه‌های مهم عمران شهری چهره این شهرنیز دگرگون شود وموجبات شادابی ونشاط شهروندان وگردشگران نیز فراهم شود.

15708_635983791908641495_sنسیم دنا :مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل در جمع خبرنگاران گزارشی از فعالیتهای این سازمان تازه تاسیس جهت تنویر افکار عمومی ارائه کرد.

مهندس محسن رضایی در ابتدا با بیان اینکه شـهرداری‌ها به‌عنوان محور اقدامات اجرایی در سطح شهر و به‌عنوان عالی‌ترین و عمده‌ترین مرجع مدیریت شهری، دارای گسترده‌ترین و متنوع‌ترین وظایف و مسوولیت‌ها در موضوع بهسازی شهری هستند خاطرنشان کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری رویکردی جدید درارتقاء کیفیت کالبد شهر وتعریف جدیدی از عمران شهری درراستای اهداف اقتصاد مقاومتی را دنبال می کند.

وی گفت: با درایت شهردار محترم شهر یاسوج سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری فعالیت خود رادر شهرداری یاسوج در ابتدای سال جاری آغاز نموده است که واحد نقلیه ،امانی ، زیرسازی وآسفالت شهرداری از زیر مجموعه های این سازمان است.

مهندس محسن رضایی با بیان اینکه با تشکیل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یاسوج کلیه پروژه های عمرانی زیر نظراین سازمان انجام می گیرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به ۱۰۰هزار متر مربع زیر سازی وآسفالت توسط این سازمان در سطح شهر یاسوج انجام گرفته است.

بهره بهرداری از پارک بانوان و پارک ولایت تا پایان شهریورماه

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یاسوج به پارکهای در حال احداث در شهر یاسوج اشاره کرد وگفت : پارک بانوان به مساحت ۵/۲هکتار و پارک ولایت به مساحت ۱۵ هکتار پیشرفت فیزیکی خوبی دارند که انشالله تا پایان شهریورماه مورد بهرده برداری قرار خواهند گرفت.

رضایی اعتبار هزینه شده درپارک بانوان را تاکنون قریب ۳میلیارد تومان ذکر کرد وگفت: ۵۰۰میلیون تومان اعتبار ازطرف دولت برای این پارک پیش بینی شده بود که ۳۵۰ میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرد وبقیه اعتبارات هزینه شده در این پارک از محل منابع داخلی شهرداری بوده است.وی اعتبار اولیه برای پارک ولایت را ۱۰ میلیارد تومان ذکر کرد وگفت: تا کنون در این پارک ۵/۵میلیارد تومان از محل منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

رضایی به دیگر پروژه های در دست اقدام این سازمان اشاره کرد وگفت:احداث بازارچه آبشار،مسجد وحسینیه آبشار،قسمتی از پارک چشمه نباتی ،روکش آسفالت در سطح شهر،بازسازی ساختمان فرهنگی شهرداری یاسوج،ادامه زیرسازی وآسفالت کمربندی انقلاب وساختمان فنی وعمرانی شهرداری را از مهمترین پروژه های در حال انجام این سازمان ذکر کرد.

رضایی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آسفالت تمامی معابر خاکی سطح شهر یاسوج و خیابان‌هایی که مشکلات و معارضات اجتماعی نداشته باشند انجام می‌شود تصریح کرد: بلوار قرنی، شهرک جهاد، شهرک امام علی، و محدوده شرف‌آباد مناطقی هستند که تحت پوشش بهسازی و آسفالت شهرداری یاسوج قرار گرفته اند.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با بیان این ‌که بهسازی و آسفالت خیابان‌های خاکی اولویت مهم شهرداری یاسوج است، گفت: با اقدامات انجام گرفته در کمترین زمان این پروژه ها به پایان می‌رسد.

وی با بیان این که دستگاه‌های مورد نیاز برای آسفالت خیابان‌های شهر خریداری شده و خوشبختانه در این زمینه مشکل و کمبودی نداریم خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج در سال ۹۳ به دستگاه‌های حفار اعلام کرد که به مدت ده سال مجوز حفاری به آنها داده نمی‌شود و هم‌اکنون واحد حفاری شهرداری به طور مرتب از خیابان‌ها شهر بازدید و در صورت مشاهده با حفاری‌های غیرقانونی برخورد می‌کند

استفاده از همه ظرفیتها برای اجرای مطلوب پروژه ها ی عمران شهری

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در ادامه با بیان اینکه با برنامه ریزی اصولی صورت گرفته در این سازمان وبا حمایت شهردار محترم یاسوج و استفاده از همه ظرفیتها با بسیج امکانات فرآیند اجرای پروژه ها به خوبی پیش می رود خاطرنشان کرد: بهره برداری ازاین پروژه ها نقش مهمی در توسعه و آبادانی شهر خواهد داشت.وی افزود: شهرداری اصلی‌ترین متولی پروژ‌ه‌های سیما و منظر شهری هم از بعد اجرائی و هم از بعد نظارتی است .رضایی مشارکت مردم در اجرای پروژه های عمرانی را ضروری و با اهمیت دانست و گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سطح شهر جهت رفاه و آسایش شهروندان است.

رضایی در پایان با اشاره به موقعیت شهریاسوج که طبیعت اطرافش روح می‌نوازد اظهار امیدواری کرد: با بهره بهرداری ازپروژه‌های مهم عمران شهری چهره این شهرنیز دگرگون شود وموجبات شادابی ونشاط شهروندان وگردشگران نیز فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی