تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 جولای 2016 - 6:09
کد خبر : 5866

تقدیراعضاء کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان از فعالیتهای صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه وبویراحمد

تقدیراعضاء کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان از فعالیتهای صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه وبویراحمد

در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست معاون امور اقتصادی و بین الملل استانداری وبا حضور کلیه مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی عضو کارگروه اشتغال برگزار گردید مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از فعالیتهای این صندوق از سال ۹۲ تاکنون ارائه کرد.

نسیم دنا : در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست معاون امور اقتصادی و بین الملل استانداری  و با حضور  مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری و کلیه مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی عضو کارگروه اشتغال برگزار گردید مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از فعالیتهای این صندوق از سال ۹۲ تاکنون ارائه کرد.

این گزارش عملکرد در چهار بخش ارائه گردید که شامل تسهیلات پرداختی به طرح های روستایی، تسهیلات پرداختی به بانوان، تسهیلات پرداختی ازدواج و مجموع تسهیلات پرداختی در کلیه سرفصلهای اشتغال از سال ۹۲ تا پایان تیر ماه ۹۵ بوده است .

ارسلان حسن پور در این نشست نیز به ارائه گزارش مقایسه ای از عملکرد صندوق کارآفرینی امید استان در دوساله و نیم قبل از دولت تدبیر و امید و دوسال و نیم دولت تدبیر و امید پرداخت.

وی با اشاره به تفاهمنامه های منعقد شده با دستگاههای مختلف گفت: این صندوق از فعالیت های اشتغالزایی در زمینه های شبکه توزیع، زنجیره تولید، گیاهان دارویی، صنعت گردشگری، بسته بندی و صنعت حمل و نقل حمایت می کند.

پیشنهاد تشکیل کلنیک کارآفرینی به کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان

4

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش از سخنانش در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد تشکیل کلنیک کارآفرینی را با هدف توسعه دانش،‌ تبدیل ایده به یک فعالیت شغلی پایدار، کمک به حفظ و پایداری فعالیت‌های نوپای کارآفرینی در صحنه رقابت اقتصادی و توسعه فعالیت‌های دانش مدار در واحدهای صنعتی و خدماتی مطرح کرد.

حسن پور با بیان اینکه کلینیک کارآفرینی و اشتغال یکی از حلقه‌های تکمیل کننده چرخه فنّاوری در کشور است که باید در کنار نهادهای موجود و هماهنگ با آنها در چارچوب سیاستهای مصوب فعالیت کند خاطرنشان کرد: این کلنیک می تواند خدمات مشاوره‌ای در زمینه حقوقی، اجرایی، عملیاتی، بازاریابی و فروش، مالی و سرمایه گذاری، اطلاع رسانی، تهیه منابع سرمایه گذاری،‌ خدمات کسب و کار، آموزش کسب و کار، کاریابی، تدوین طرح‌های اشتغال و کارآفرینی جامع و فراگیر در حوزه جغرافیایی شرکت و هر خدمت دیگری که در ارتباط با کسب و کار و کارآفرینی قابل تعریف است را به متقاضیان ارائه نماید.

تقدیر ویژه از مدیریت صندوق کارآفرینی امید توسط مدیران دستگاههای اجرایی در کارگروه سرمایه گذاری واشتغال استان

حسن پور

در پایان ارائه گزارش عملکرد صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد به کارگروه سرمایه گذاری واشتغال استان ، تعداد زیادی از مدیران دستگاههای اجرایی اعم از مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مدیر کل سازمان حمل و نقل و پایانه ها ، مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیر کل جهاد کشاورزی استان و .. از فعالیتها و حمایتهای صندوق کارآفرینی امید استان تقدیر نمودند و خواستار تشویق وتقدیر ویژه از مدیر صندوق کارآفرینی امید استان شدند.

محنایی دبیر کارگروه اشتغال و معاون امور اقتصادی و بین الملل استانداری با تأیید موضوع وتقدیر وتشکر فعالیتهای مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان ،دستور ارسال این تقدیرنامه را صادر نمود.

در پایان این نشست محنایی دبیر کارگروه اشتغال استان با اشاره به نزدیک شدن سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان اظهار داشت: در این سفر وضعیت اشتغال استان بررسی خواهد شد و انشاءالله با مصوبه های هیأت دولت بخش عظیمی از مشکلات اشتغال دراستان حل شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی