تاریخ انتشار : یکشنبه 17 جولای 2016 - 11:06
کد خبر : 5828

تعامل خوب صندوق کارآفرینی امید با استاندار ودیگر مسئولان اجرایی استان

تعامل خوب صندوق کارآفرینی امید  با استاندار ودیگر مسئولان اجرایی استان

صندوق کارآفرینی امید به عنوان تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی دو سویه در کشور است ‏که ‏در دو زمینه تأمین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خرد به صورت کاملاً تخصصی فعالیت می‏نماید.

 

خدای بزرگ را شاکر وسپاسگزاریم در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل از سوی رهبر فرزانه انقلاب مزین شده ،صندوق کارآفرینی امید در دولت تدبیر امید در اجرای تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب با حمایت از تولید ملی و کمک به رونق اقتصادی وایجاد اشتغال پایدار با اتخاذ رویکردهای جدید با انگیزه خدمت بهتر به مردم و بالفعل نمودن تمامی ظرفیتهای موجود با ایجاد تعامل وهم افزایی با سایر دستگاهها به فصل نوینی از تحول گرایی و نو اندیشی در جهت ایجاد اشتغال پایداردر کشور می اندیشد.

تعامل خوب صندوق کارآفرینی امید در استان کهگیلویه وبویراحمد با استاندار ودیگر مسئولان اجرایی استان بالاخص دستگاههای مرتبط با اشتغال که منجر به ایجاد تفاهم نامه های خوبی دراین عرصه شده نوید بخش چشم اندازی روشن برای استفاده از ظرفیتها وامکانات برای توسعه وتعالی این دیار خواهد بود.

استان زیبا وچهار فصل کهگیلویه وبویراحمد با مواهب ارزشمند الهی که کلکسیونی از زیباییهای طبیعی و مناطق بکر گردشگری را در خود جمع کرده که در جهان بی نظیر است و دارای مردمانی ولایتمدار ،وفادار به نظام اسلامی و سخت کوش در عرصه های مختلف است نیازمند توجه بیشتر دولتمردان برای استفاده از این پتانسلها در جهت توسعه پایداروایجاد اشتغال است.

صندوق کارآفرینی امید دراستان با تاکید بر برنامه ریزی و اعمال مدیریت صحیح و به پشتوانه عنایات الهی و همت وتلاش کارکنان در مسیر رضایت مندی مردم وهم افزایی با دستگاههای مرتبط با اشتغال گامهای بلندی را در راستای حمایت از کسب کارهای کوچک برداشته است که آمار وارقام از سال ۹۲ تا۹۴ گواه روشنی بر این ادعاست.

بدون تردید اشتغال امروز دغدغه همه مسئولان و در صدر مسائل و مشکلات جامعه جوان ما قرار دارد که این مهم بدون سرمایه و تامین مالی امکان پذیر نیست. در همه جای دنیا یکی از شیوه های مهم اشتغالزایی حمایت از کسب و کار های کوچک است که از یک طرف زودتر از بقیه طرح ها به نتیجه می رسند و از جهت دیگر رونق و توسعه افتصادی را نیز شدت می بخشد.

در استانهای محروم وروستاها که معمولا پتانسیل ها برای کسب و کارهای کوچک بالا ست و سرمایه گذاری های کلان نیز در این مناطق صورت نمی گیرد این شکل حمایت ها اهمیت بسیار بالایی دارد .

در سالهای اخیرنیز برنامه‌های حمایتی و ادبیات پیرامونیِ کسب وکارهای خرد در کشورهای گوناگون جهان با ساختار اقتصادی متفاوت رشد چشمگیری داشته است. این کسب و کارها که با اهداف کاهش فقر، کمک به افزایش تولید کالا و خدمات منطقه ای و مقابله با بیکاری در سیاستگذاری کشورها جایگاه درخوری یافته است.

صندوق کارآفرینی امید به عنوان تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی دو سویه در کشور است ‏که ‏در دو زمینه تأمین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خرد به صورت کاملاً تخصصی فعالیت می‏نماید.

این صندوق در استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان بزرگترین صندوق حمایتی از فعالیتهای کارآفرینانه در دولت یازدهم با نگاه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی توانسته گامهای بزرگی در راستای فرهنگ کار وتلاش برای اشتغالزایی موثر در راستای توسعه ، آبادانی و رونق اقتصادی این دیار بردارد که تشکر مسئولان استانی بالاخص نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی را در پی داشته است که در دیدار اخیر با کارکنان صندوق کارآفرینی امید این صندوق را رویدادی مهم و مبارک در کشور و استان عنوان کردند.

صندوق کارآفرینی امید خواهد کوشید با برنامه های های بسیار اساسی و نوآورانه که اخیراً با مدیریت عالمانه مدیرعامل محترم صندوق در دستور کار قرار گرفته و وارد فاز اجرا شده ،که اعتبارات خرد باید به‌صورتی پایدار با استفاده از راه حل های نوین و آزموده شده نظیرخوشه ها، شبکه سازی، زنجیره های تولید و به عبارت ساده تر تولید بازارمحور مورد استفاده بنگاه‌های خرد قرار گیرد، با ایجاد فرصتهای شغلی جدید به دغدغه های رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری در زمینه اقتصاد مقاومتی و ارتقاء فرهنگ کارآفرینی در سطح خرد بیش ازهر زمان دیگری کمک نماید.

در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز صندوق کارآفرینی امید، پشتیبانی از طرح های اشتغالزا و کارآفرینانه را از اولویت های نخست خود می داند که آموزش، بازاریابی و ثبت سفارش محصول های تولیدی با حمایت این صندوق انجام می شود و خواهد کوشید با ایجاد مشاغل پایدار و کمک به تولید ملی نقش اساسی در رونق اقتصاد کشور را به خوبی ایفا نماید.

صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد این افتخار را دارد که بیش از ۹۰ درصد تسهیلات اعطایی آن منجر به اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در این استان شده است و توانسته جایگاه ششم کشوری را در این زمینه بدست آورد که حاصل تلاشهای خالصانه پرسنل خدوم این صندوق در سطح استان است.

واما، خدای متعال را شاکریم که موجی را شاهدیم نا آرام وبه دور از هر آسودگی ،که به سمت کم کردن آلام ومشکلات اشتغالزایی مردمان خوب این دیار و رونق تولید وشکوفایی اقتصادی حرکت می نماییم که بستر ساز کار و تلاش بیشتر برای تعالی،پیشرفت و آبادانی کشور است.

در پایان ،امیداوارم به سمت جامعه ای حرکت نماییم که توسعه ،پیشرفت وترقی از یک طرف ،صفا ،صمیمیت و مهربانی از طرف دیگر دستها را به گرمی بفشارد و به تعبیر امام راحلمان همه بکوشیم که در سرزمین اعمال ورفتارمان هیچ بذری جز رضایت پروردگار نباشد.

ارسلان حسن پور

مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی