تاریخ انتشار : شنبه 9 جولای 2016 - 15:01
کد خبر : 5824

اجازه سیاسی‌کاری در آموزش‌وپرورش بویراحمد را نمی‌دهیم/ بی‌نظمی در اول مهر نخواهیم داشت

اجازه سیاسی‌کاری در آموزش‌وپرورش بویراحمد را نمی‌دهیم/ بی‌نظمی در اول مهر نخواهیم داشت

سید علی اکبر هاشمی به اجرای پروژه مهر اشاره کرد و گفت: در پروژه مهر با کمیته‌های ۵‌ گانه‌ای که راه‌اندازی شده همه مشکلات را در راه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید رصد می‌کنیم

DSC_00295

نسیم دنا :مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: اجازه سیاسی‌کاری در آموزش‌وپرورش بویراحمد را نمی‌دهیم، زیرا اینجا محل آموزش و تربیت نسل آینده بوده و به‌صورت مستقیم با توسعه سروکار دارد.

سید علی‌اکبر هاشمی در بازدید از برخی فضاهای آموزشی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: از هم‌اکنون به فکر بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هستیم تا دانش‌آموزان و فرهنگیان با اطمینان خاطر بیشتری در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش بویراحمد به اجرای پروژه مهر اشاره کرد و گفت: در پروژه مهر با کمیته‌های ۵‌ گانه‌ای که راه‌اندازی شده همه مشکلات را در راه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید رصد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: کمیته‌ای تحت عنوان شاداب‌‌ سازی و آراستگی مدارس تشکیل‌شده که وظیفه‌دارند نسبت به ایجاد فضای شاداب و مفرح برای دانش‌‌آموزان در مدارس سطح شهرستان برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه مشکلات گذشته در آموزش‌وپرورش این شهرستان در زمینه ساماندهی نیروها برطرف شده است، افزود: در سال گذشته تا آبان ماه گرفتار این موضوع در آموزش‌وپرورش بودیم و بخشی از توان ما با گذشت یک تا دو ماه از سال به هر دلیل مصروف این موضوع شد.

مدیر آموزش‌وپرورش بویراحمد با بیان اینکه هم آموزش و هم سایر ارکان آموزش‌وپرورش از این موضوع ضربه خوردند، تصریح کرد: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با نظم و انضباطی که بر بدنه آموزش‌وپرورش حاکم کرده‌ایم و با تلاشی که همکاران ما در معاونت‌های مختلف انجام می‌دهند اجازه نمی‌دهیم مشکلات سال گذشته در آموزش‌وپرورش ایجاد شود و مدارس و دانش‌‌آموزان و فرهنگیان دچار مشکل شوند.

وی از پرداخت بدهی‌های به‌جای مانده از سال گذشته اشاره کرد و گفت: همه بدهی‌ها توسط همکاران مرتبط با این موضوع احصا شد و توانستیم آن‌ها را پرداخت کنیم که مبلغ آن در سطح بازار ۵۰ میلیون تومان بود.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد به ارتقای برخی از شاخص‌ها در آموزش‌وپرورش این شهرستان اشاره کرد و گفت: توانستیم با همکاری همه فرهنگیان میانگین نمرات را در ورقه سال سوم متوسطه از ۱۰٫۳۸ به ۱۱٫۴۲ افزایش دهیم که با تمهیدات اندیشیده شده این افزایش را در آینده بیشتر مشاهده خواهیم کرد.

هاشمی به موفقیت آموزش‌وپرورش این شهرستان در جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف استانی و کشوری اشاره کرد و گفت: در دو حوزه تربیتی و آموزشی مقام‌های بسیار خوبی کسب کردیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کسب رتبه‌های برتر در مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز و نهج‌البلاغه بود.

وی موفقیت فرهنگیان این شهرستان در جشنوار‌ه‌های کشوری و کسب رتبه‌های برتر ملی را یکی دیگر از این موفقیت‌ها ذکر کرد و گفت: رتبه‌های اول در جشنواره جوان و همچنین در جشنواره خوارزمی از این موفقیت‌ها به شمار می‌رود.

هاشمی پرهیز از هرگونه سیاسی‌کاری در آموزش‌وپرورش را رمز موفقیت در این دستگاه دانست و گفت: بینش و تفکر سیاسی خود را داریم اما اجازه نمی‌دهیم با سیاسی‌کاری آموزش‌وپرورش مرکز استان رو به انحطاط برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی