تاریخ انتشار : شنبه 2 جولای 2016 - 3:41
کد خبر : 5785

مسئولان برای رساندن آب تمام وقت به شهروندان مادوانی برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند.

مسئولان برای رساندن آب تمام وقت به شهروندان مادوانی برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند.

جهانبخش گفت: شهر مادوان مشترکین زیادی دارد، لذا می‌طلبد که مسئولان برای رساندن آب تمام وقت به شهروندان مادوانی برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند.

madvanنسیم دنا : سرپرست شهرداری مادوان گفت: امسال بیش از ۹۰ درصد از کوچه‌ها و جاده‌های این شهر آسفالت و جدول گذاری می‌شوند.

جهانبخش در حاشیه دیدار با مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهر مادوان از شهرهای مهاجرت پذیر و جمعیت این شهر به سرعت در حال افزایش است که در این دیدار از مدیرعامل آب و فاضلاب خواستار توجه بیشتر به مسئله آب این شهر شدیم.

سرپرست شهرداری مادوان افزود: این شهر مشترکین زیادی دارد، لذا می‌طلبد که مسئولان برای رساندن آب تمام وقت به شهروندان مادوانی برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند.

جهانبخش در ادامه به برخی از اولویت‌های کاری شهرداری مادوان اشاره کرد و گفت: احداث پارکی به مساحت ۲۰ هکتار برای شهر ماداون از مسائل ضروری این شهر است و ساخت این پارک تا حدودی به مشکل ترافیکی و تجمع مردم در تفریح‌گاه‌های شهر یاسوج که پیشانی استان محسوب می‌شود، کمک خواهد کرد.

وی ساماندهی نام‌ خیابان‌های و کوچه‌های، آسفالت و جدول گذاری آنها و ساماندهی ورودی و خروجی شهر مادوان را از دیگر برنامه‌های این شهرداری عنوان کرد و گفت: طی یک سال آینده ۹۰ درصد از کوچه‌ها و جاده‌های این شهر آسفالت و جدول گذاری می‌شوند.

مسئولان در خصوص وضعیت آب مادوان چاره‌اندیشی کنند

همچنین سردار رحیمی رئیس شورای شهر مادوان در دیدار با مدیر عامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت آب این شهر، اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان آب و فاضلاب شهری به تأمین آب شهر مادوان توجه بیشتری کنند.

وی به قطعی مکرر آب شهر مادوان اشاره کرد و گفت: قطعی آب شهر مادوان از مشکلات این شهر است که از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و سایر همکارانش خواستاریم در این خصوص نیز چاره‌اندیشی کنند.

در صورت تأمین اعتبار؛ مخزن ۵ هزار مترمکعبی برای مادوان ساخته می‌شود

بنا بر این گزارش، علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انشعاب‌ غیرمجاز در شهر مادوان از دلایل کمبود آب در این منطقه است، گفت: اقدامات خوبی برای آبرسانی به شهر مادوان صورت گرفته است و در صورت تأمین اعتبار مخزن پنج هزار متر مکعبی برای این شهر پیش بینی شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی