تاریخ انتشار : شنبه 4 ژوئن 2016 - 13:45
کد خبر : 5655

اختصاص ۴۰۵میلیارد تومان تسهیلات برای فعال و به چرخه تولید بازگرداندن واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص ۴۰۵میلیارد تومان تسهیلات برای فعال و به چرخه تولید بازگرداندن واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

دکتر سید موسی خادمی گفت: این تسهیلات برای کمک به راه اندازی ۲۲۸ واحد صنعتی کوچک راکد و ۲۵ طرح متوسط راکد پرداخت خواهد شد.

خادمی

نسیم دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: ۴۰۵ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل، فعال کردن و به چرخه تولید بازگشتن واحدهای صنعتی این استان اختصاص یافت.

سید موسی خادمی  با اشاره به اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات طرح اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است خاطرنشان  کرد: ۱۷ میلیارد تومان از محل یارانه به صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با این اعتبار باید ۶۱ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری برسد.خادمی تصریح کرد: این تسهیلات برای کمک به راه اندازی ۲۲۸ واحد صنعتی کوچک راکد و ۲۵ طرح متوسط راکد پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس بخشنامه های دولت، دستگاه های دولتی در زمینه مالیات، تامین اجتماعی و تسهیلات بانکی باید نهایت همکاری را با واحد های صنعتی راکد و غیر فعال داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بانک ها همکاری و مساعدت های لازم را برای رونق اقتصادی و خروج واحدهای صنعتی و تولیدی استان از رکود داشته باشند.

خادمی بیان کرد: دستگاههای دولتی در زمینه مالیات و تامین اجتماعی نیز باید نهایت همکاری را داشته باشند و در صورت تخلف از این آیین نامه تصمیم های لازم گرفته می شود.

وی با بیان اینکه دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد مظلوم واقع شده است، افزود: صدا و سیمای استان هر هفته گزارشاتی از بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید و ایجاد اشتغال تهیه و عملکرد مسئولان استان در این خصوص را اطلاع‌رسانی کند.

وی اضافه کرد: پرداختن به نکات منفی سودی برای استان ندارد بلکه نکات مثبت برجسته و اطلاع‌رسانی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی