تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 می 2016 - 14:39
کد خبر : 5604

اجرای برنامه‌های کارگروه کودک ونوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع )در کهگیلویه و بویر احمد

اجرای برنامه‌های کارگروه کودک ونوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع )در کهگیلویه و بویر احمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهاردهیمن جشنواره رضوی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر مراکز فرهنگی و هنری کانون استان خبرداد .

indexبه گزارش نسیم دنا از یاسوج، عیسی گرجی زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهاردهمین جشنواره رضوی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این جشنواره به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار و برترین ها به مرحله کشوری خواهند رفت.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جشنواره رضوی از جمله جشنواره های ملی است که هر ساله در استان ها برگزار می شود و بچه های استان ما نیز تاکنون به خوبی در این جشنواره درخشیده اند، افزود: جشنواره رضوی یکی از رویدادهای دینی و مذهبی مهم و با برکت در کانون ها است.
وی تصریح کرد: شعار امسال جشنواره رضوی «شمس الشموس، خورشید متانت و سخاوت» نام گرفته است که امیدواریم با استعانت از دو ویژگی بارز «متانت و سخاوت» امام رضا (ع) بتوانیم در راستای تحقق پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تشویق و ترغیب آنها جهت بهره مندی از چشمه گهربار رضوی و فرهنگ اسلامی گام برداریم.
این مسوول پرداختن به مفاهیم والای سیره اخلاقی امام رضا (ع) توسعه مفاهیم دینی، تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی میان کودکان و نوجوانان، شناسایی استعدادهای برتر حمایت، پرورش و استفاده از آنها، تقویت فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان بر اساس ارزش ها و نظام تعلیم و تربیت را مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه چهاردهمین جشنواره رضوی در هشت بخش ویژه گروه های سنی هفت تا ۱۷ سال برگزار خواهد شد، یادآور شد: قصه گویی، نشریه نگاری، معرفی شخصیت، کار دستی، شعر سرایی، داستان نویسی، نقاشی و خوشنویسی بخش های مختلف این جشنواره هستند که اعضا می توانند بر اساس تمایل و علاقه مندی در این بخش ها شرکت کنند ضمن اینکه شرکت همزمان در دو یا چند بخش از موضوعات بلا مانع است.
گرجی زاده زمان آغاز انتشار فراخوان این جشنواره را آبان ماه سال ۹۴ عنوان کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید متوجه باشند که مهلت ارسال آثار تا اوایل تیر ماه سال جاری است ضمن اینکه تا اواخر تیرماه باید آثار سراسر استان جمع آوری، ارزیابی، داوری و جمع بندی شده و برترین ها جهت شرکت در مرحله کشوری انتخاب و معرفی شوند.
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره مرداد ماه سال جاری همزمان با «دهه کرامت» با حضور برگزیدگان سراسر کشور در مشهد برگزار خواهد شد.
سال گذشته ریحانه حسن پور در بخش شعر خوانی و مشاعره و حلما پور شیرزاد در بخش مشاعره از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد مقام اول جشنواره رضوی را در کشور کسب کردند.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی