تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 می 2016 - 11:00
کد خبر : 5592

ارتقای کیفی آموزش و تربیت نسلی پرسشگر و خلاق امری ضروری است/تجلیل از ۲۰۰ نفر فرهنگی برگزیده ومعلمان نمونه شهرستان گچساران

ارتقای کیفی آموزش و تربیت نسلی پرسشگر و خلاق امری ضروری است/تجلیل از ۲۰۰ نفر فرهنگی برگزیده ومعلمان نمونه شهرستان گچساران

ظهیر الدین پورالحسینی رمز توسعه ،پیشرفت وخدمت گذاری صادقانه به مردم را در گرو تعامل و همدلی همه دستگاههای اجرایی دانست وگفت: با هم افزایی، بسیج همه امکانات واستفاده صحیح از منابع می توان کارهای بزرگی انجام داد که رضایتمندی مردم را نیز در پی دارد.

1462357044_img_4889

اشاره:

آموزش وپرورش به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب سنگ زیربنای توسعه وپیشرفت کشور است  که تربیت دانش آموزان را برعهده دارد که قطعا پرورش چنین نسلی که چرخهای آینده کشور را در بخشهای مختلف عهده دارخواهند بودند رسالتی خطیر وارزشمند است که بدون درایت،تدبیر وبرنامه ریزی اصولی تحقق این اهداف بزرگ میسرنخواهد بود.

از زمان تصدی جناب آقای ظهیرالدین پورالحسینی به عنوان سکاندارمدیریت آموزش وپرورش شهرستان  گچساران  شاهد موفقیتهای بزرگی توسط فرهنگیان ودانش آموزان این شهرستان در سطح ملی واستانی بوده ایم که نشان از تجربه ،توان مدیریتی وبرنامه ریزی مدبرانه وی دارد . امروز آموزش وپرورش  شهرستان گچساران نه تنها درسطح استان در بسیاری از شاخصها رتبه اول استانی را عهده دار است بلکه در سطح ملی دانش آموزان وفرهنگیان شریف این دیار پرگهر نیز حرفهای مهمی برای گفتن دارند ، که درخشش  مدیر آموزش وپرورش گچساران در اجلاس سراسری آموزش وپرورش و دانش آموزان آن در جشنواره ملی تبیان در دانشگاه شهید بهشتی نمونه بارزی از توانمندیهای آنان است.

تعامل ،همکاری ومشارکت آموزش وپرورش با سایر دستگاهها وهم افزایی برای حل مشکلات نیز از رموزموفق مدیریتی آموزش وپرورش گچساران است که در خور تحسین است والگویی زیبا برای سایر مدیران ومسئولان استانی وشهرستانی است.

نظر به اطلاع رسانی از فعالیتها وموفقیتهای آموزش وپرورش گچساران  در جهت تنویر افکار عمومی خبرنگار نسیم دنا با جناب آقای ظهیرالدین پورالحسینی مدیر خوشنام  آموزش وپرورش این شهرستان گفتگویی انجام داده است که از نظر خوانندگان گرانقدر می گذرد.

کار تعلیم و تربیت بدون مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی به ثمر نخواهد رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران  در ابتدا ضمن تبریک ایام شعبانیه با بیان اینکه نقش آموزش وپرورش در توسعه وتعالی همه جانبه کشور برکسی پوشیده نیست گفت: آموزش و پرورش متعلق به همه است و همه مردم، نهاد ها و سازمان ها در تحقق اهداف تعلیم و تربیت سهیم هستند و کار تعلیم و تربیت بدون مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی به ثمر نخواهد رسید.

پورالحسینی گفت : آموزش و پرورش زمینه ساز رشد فکری و اخلاقی انسان های یک جامعه پویا است وبستر ساز راه کمال انسان به سوی سعادت و خوشبختی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران به تاکید های مکرر رهبر فرزانه انقلاب نسبت به کمک همه دستگاه های اجرایی به آموزش و پرورش اشاره و خاطر نشان کرد: هزینه کردن در دستگاه تعلیم و تربیت سرمایه گذاری است و هر دستگاهی به آموزش و پرورش کمک کند در واقع به پیشرفت خود و جامعه کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه ای که علم و دانایی، محور توانمندی و توسعه جوامع بشری باشد ارتقای کیفی آموزش و تربیت نسلی پرسشگر و خلاق امری ضروری است.

درخشش شورای آموزش و پرورش گچساران در میان ۱۴شهرستان ومنطقه کهگیلویه و بویراحمد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در ادامه به برخی از موفقیت‌های اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته اشاره کرد وگفت: اداره آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کسب کرده است.

پورالحسینی با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش در کشور، استان و شهرستان ها گفت: نقش شورای آموزش و پرورش سیاست گذاری و تصمیم سازی است که خوشبختانه کسب مقام برتر شورای آموزش و پرورش گچساران در میان ۱۴شهرستان ومنطقه استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله موفقیت‌های این اداره در سال گذشته بوده است.

وی  کسب مقام نخست اداره آموزش و پرورش در شاخص انجمن اولیاء و مربیان کشور را از دیگر موفقیت‌های این اداره عنوان کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های مهم در انجمن اولیا و مربیان کشور میزان جذب مشارکت‌های مردمی بوده که آموزش و پرورش گچساران در این خصوص موفق ظاهر شده است.

افتخارآفرینی دانش آموزان و فرهنگیان گچسارانی با کسب ۱۰۰ رتبه ملی و استانی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در ادامه گفت: کسب رتبه برتر انجمن اولیا و مربیان، شورای آموزش و پرورش، ستاد حمل و نقل این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد نشانگر همدلی و همزبانی مردم و مسئولان برای بهبود شاخص های آموزشی در این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران کسب ۱۰۰ رتبه موفقیت ملی و استانی دانش آموزان و فرهنگیان گچسارانی از سال گذشته تاکنون در رشته های مختلف را بخش دیگری از موفقیتهای آموزش وپرورش این شهرستان برشمرد.

مقام اول گچساران در قبولی کنکور سراسری درسطح استان

مدیر آموزش وپرورش گچساران با اشاره به اینکه  این شهرستان در کنکور سراسری رتبه اول منطقه ۳را به خود اختصاص داد گفت: از ۱۵ رتبه ی زیر صد در سطح  استان یازده رتبه مربوط به شهرستان گچساران بوده است که در این زمینه مقام اول استان را دارد.

پورالحسینی با بیان اینکه از زمان تصدی مدیریت آموزش پرورش شهرستان گچساران چندین پایگاه برگزاری کلاس های کنکور و تقویتی تاسیس کردم گفت: برای اولین بار کلاس های المپیاد در این شهرستان برگزار شد که در این المپیادها  ۲۲ نفرقبولی داشته ایم  که بقیه استان سرجمع ۱۴ نفر قبولی داشته که مایه بسی افتخار است.

اختصاص تجربه مدیر برتر در کشور به آموزش و پرورش گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطر نشان کرد: کسب رتبه تجربه برتر مدیریتی این شهرستان در بین ۸۰۰ مدیر در سطح کشور یکی دیگر از دستاوردهای موفق آموزش و پرورش گچساران در سال جاری است که درسی دومین اجلاس روسای آموزش وپرورش در کشور لوح تقدیر آن به مدیریت آموزش و پرورش گچساران اهداء شد.

وی راهیابی ۲۲ دانش آموز به مرحله کشوری المپیادهای علمی، کسب دو رتبه یک رقمی،۱۴ رتبه دو رقمی و ۳۶ رتبه سه رقمی دانش آموزان گچسارانی در کنکور ۹۴ منطقه سه کشور، رتبه اول فیلم رشد در کهگیلویه و بویراحمد بخش دیگری از مهمترین موفقیت های آموزش و پرورش گچساران در یک ساله گذشته بوده است.

مقام برتر جذب مشارکت های مردمی در استان توسط آموزش و پرورش گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه گفت: آموزش و پرورش گچساران در جذب مشارکت های مردمی در سال گذشته موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه جذب مشارکت های مردمی یکی از اهداف این نهاد است اظهار داشت: در جذب مشارکت های مردمی عدد جمع‌آوری شده در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۴ اداره ۲ میلیارد تومان بوده است.

پورالحسینی اضافه کرد: از این مبلغ یک میلیارد تومان آن متعلق به گچساران بوده است. پورالحسینی یادآور شد: عدد پایه مشارکت‌های مردمی طی سال‌های گذشته ۶۰ میلیون تومان بوده که طی سال گذشته به یک میلیارد تومان رسید که در این راستا آموزش و پرورش گچساران مقام برتر جذب مشارکت های مردمی را در استان کسب کرد.

وی اضافه کرد: تمام این موفقیت ها توسط مشارکت بسیار خوب آموزش و پرورش با اولیاء و مربیان و دانش آموزان و برخی از دستگاه های کمک رسان صورت گرفته است

شاداب سازی محیط مدارس در اولویت کاری آموزش وپرورش گجساران

وی در بخش دیگری ازسخنانش با بیان اینکه شاداب سازی محیط مدارس در اولویت کاری آموزش وپرورش گجساران قرار داشت خاطرنشان کرد: ساختار فیزیکی و فضای آموزشی مدارس نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان دارد که در این زمینه از سال گذشته تا کنون اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: در سال گذشته کمترین شکایات ارسال شده به اداره بازرسی ورسیدگی به شکایات آموزش وپرورش استان از آموزش و پرورش گچساران است.

پورالحسینی بیان کرد: از لحاظ جمعیت دانش آموزی و معلمین شهرستان گچساران سومین آموزش و پرورش پرجمعیت استان است.

پرداخت ماهانه ۶۰۰میلیون تومان وام قرض الحسنه به فرهنگیان گچساران

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران در بخش دیگری از سخنانش گفت: در جهت رفاه حال فرهنگیان  گرانقدر ماهانه بیش از ششصد میلیون تومان وام قرض الحسنه صندوق با بهره ی یک درصد تا سقف ده میلیون تومان اعطا و توزیع می کنیم.

وی گفت: قریب به چهارصد فقره وام پنج میلیون تومانی  قرض الحسنه از طریق منابع بانکی نیز تامین و به فرهنگیان پرداخت گردید.

پورالحسینی افزود: قریب به سیصد واحد منزل سازمانی در اختیار داریم که معادل با تمامی منازل سازمانی آموزش و پرورش در استان است که سبب رفاه حال فرهنگیان حداقل سه سال در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با بسیاری از فروشگاها که طیف متنوعی  کالا و خدمات را عرصه می کنند قراداد بسته ایم تا فرهنگیان بتوانند انواع کالا بویژه نوع گران قیمت آن را در اقساط طولانی مدت خریداری نمایند.

وی گفت: باشگاه فرهنگیان در زمینه ی غذا ،اسکان و برگزاری انواع مجالس با نرخ بسیار پایین به فرهنگیان محترم خدمات رسانی می کند.

خدمات دندانپزشکی به فرهنگیان در اقساط درازمدت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران افزود : درمانگاه فرهنگیان بویژه از زمانیکه خدمات دندانپزشکی از شمول بیمه ی طلایی خارج شد در اقساط دراز مدت انواع خدمات درمانی بویژه دندانپزشکی را ارائه می نماید بطوریکه شهرستان باشت و سایر ادارات گچساران را که قرارداد منعقد نموده اند تحت پوشش دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته قریب به سی میلیون تومان وجه نقد بین  واجناسی نظیر پوشاک ولوازم التحریر بین دانش آموزان و اولیا بی بضاعت آنان توزیع گردید خاطرنشان کرد: بنیاد خیریه علوی نیز کفش و پوشاک به ارزش ریالی هشتاد میلیون تومان در همین زمینه توزیع کرد.

پورالحسینی با اشاره به اینکه از طریق صندوق امداد ماهانه به طور میانگین معادل یک میلیون تومان به فرهنگیان کمک نقدی بلا عوض می شود اظهار داشت: برای اولین بار در هفته ی کمک به زندانیان نیازمند مبلغی معادل سه میلیون تومان جهت آزادی فرهنگیانی که به موجب حکم قضایی بعلت بدهکاری  محکوم  شده بودند به حساب زندان واریز شد که برابر قانون چون در این هفته انجام شده بود معادل دو برابر آن از بدهکاری فرهنگیان محکوم مشمول بخشودگی قرارگرفت.

کسب دو مقام برتر دانش آموزان گچسارانی در جشنواره ملی تبیان

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران  در ادمه  از کسب دو مقام بر‌تر دانش آموزان گچسارانی در یازدهمین دوره جشنواره پروژه‌های ملی دانش آموزی تبیان در دانشگاه شهید بهشتی تهران خبرداد و گفت: در مرحله مقدماتی این جشنواره بیش از ۵ هزار دانش آموز از ۲۰ استان کشور شرکت کردند که بیش از ۱۲۰۰ تیم در سه بخش مسابقات، سمینارهای علمی و غرفه‌های علمی به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

پورالحسینی افزود: گچساران با سه تیم در سه گرایش گلایدر، سازه بالسایی و سازه ماکارونی در این مسابقات شرکت کرد که در ‌‌نهایت دانش آموزان محمد هادی پرهون و علی بیرمی از دبیرستان علامه طباطبایی در گرایش گلایدر مقام اول و دانش آموزان نرجس سادات حسینی، میمنت فرهمندیان و زینب نبی الهی از دبیرستان علم الهدی در گرایش سازه‌های بالسایی مقام دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به تلاش‌های چند ماهه دانش آموزان جهت شرکت در این مسابقات گفت: دانش آموزان به مدت سه ماه با همکاری انجمن هوافضای گچساران و سرپرستی آقای افشین مردانی مراحل آمادگی جهت شرکت در این جشنواره را طی کردند و در پایان این جشنواره به عنوان تیم تحسین شده داوری مورد تشویق قرار گرفتند.

پورالحسینی با اشاره به عزم جدی آموزش وپرورش گچساران جهت حمایت از دانش آموزان علاقه‌مند و مستعد، از برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی در تابستان خبر داد و افزود: پژوهش سرای آموزش وپرورش گچساران آمادگی دارد با برگزاری دوره‌های متنوع از جمله هوافضا، ستاره‌شناسی، رباتیک، برنامه نویسی، آشنایی با خلبانی، عکاسی، زیست‌شناسی و… دانش آموزان را با رشته‌های مختلف آشنا و پس از آن با تشکیل انجمن‌های علمی و پژوهشی، دانش آموزان را به فرآیند پژوهشی وارد کند و از میان انجمن‌های علمی تیم‌های دانش آموزی جهت اعزام به سایر مسابقات علمی مختلف داخلی و خارجی آماده شود.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران گفت: جشنواره ملی پروژه‌های دانش آموزی تبیان نهم اردیبهشت ماه در دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز و دهم اردیبهشت  ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه شهید بهشتی پایان یافت.

۲۳۵۴۴دانش آموز در ۲۸۴ آموزشگاه در شهرستان گچساران مشغول تحصیل هستند

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران در ادامه به بیان گزارشی ازوضعیت مدارس پرداخت وگفت: در شهرستان گچساران تعداد ۱۱۵ آموزشگاه ابتدایی با ۱۱۷۲۷ دانش آموز در این مقطع وجود دارد که تعداد ۶۰۳۶نفر آنان پسرو ۵۶۹۱نفر آنان دختر می باشند.

پورالحسینی با اشاره به اینکه درمقطع متوسطه اول در  ۵۷  آموزشگاه تعداد ۴۸۶۵نفر دانش آموز مشغول به تحصیل هستند اظهار داشت:  از این تعداد دانش آموز ۲۴۶۲ آنان پسر و ۲۴۰۳ نفر آنان دختر می باشند.

وی تعداد آموزشگاهها در مقطع متوسطه دوم بخش نظری را ۴۴ آموزشگاه عنوان کرد وگفت:تعداد ۳۸۳۹ نفر دانش آموز پسر ودختر در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

پورالحسینی خاطرنشان کرد: درمتوسطه دوم بخش فنی وحرفه ای وکارودانش تعداد ۳۱ آموزشگاه وجود دارد که ۱۹۶۳ نفر دانش آموز در این مدارس مشغول تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه درمقطع پیش دبستانی ۲۶آموزشگاه  با ۱۰۱۲ نفر نو آموز وجود دارد گفت: ۱۴۶ دانش آموز در ۱۱آموزشگاه  استثنایی  در شهرستان گچساران نیز مشغول تحصیل هستند.

مدیر آموزش وپرورش گچساران با بیان اینکه در مجموع در این شهرستان ۲۸۴ آموزشگاه با ۱۲۶۸ کلاس درس و۲۳۵۴۴دانش آموز وجود دارد گفت: ۱۷۹۸نفر فرهنگی کار آموزش در مدارس این شهرستان را بر عهده دارند که ۸۴۳نفر آنان مرد و ۹۵۵نفر آنان زن می باشند.

خدمت گذاری صادقانه به مردم در گرو تعامل و همدلی همه دستگاههای اجرایی است

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران در پاسخ به سوالی در خصوص تعامل و مشارکت آموزش وپرورش با سایر دستگاههای اجرایی نیز گفت:  این تعامل در بالاترین سطح خود می باشد که  با همین تعامل وهمدلی که وجود داشت باعث شد  شورای اموزش و پرورش  شهرستان گچساران مقام اول استان را کسب  نماید.

وی مهمترین عمل موفقیت شورای آموزش وپرورش گچساران را حجم و میزان تحقق مصوبات و رتبه ی اول اخذ مشارکت دانست که  در ارزیابی های صورت گرفته این شاخص برای گچساران در بالاترین سطح بوده که دقیقا نشان دهتده ی مشارکت تعامل و همکاری دستگاها ی مختلف با آموزش پرورش در تحقق مصوبات می باشد

پورالحسینی  در ادامه با بیان اینکه این مشارکت  وتعامل با سایر دستگاههای اجرایی یکطرفه نبوده است گفت: آموزش و پرورش نیز حداکثر وسع و امکان خود را نیز در اختیار سایر دستگاهها بدون هیچ چشمداشتی تاکنون قرار داده است .

وی گفت : دستگاههای اجرایی شهرستان  از قبیل فرمانداری ،ارشاد، میراث فرهنگی ، نیروی انتظامی ،شرکت بهره برداری نفت و گاز ،  هلال احمر ،  سپاه پاسداران ، اداره ی تبلیغات اسلامی و استانداری به واسطه تعامل خوب از آموزش وپرورش مناسبت های  مختلف  تجلیل نموده اند.

تحول امروز، بالندگی فردا را شعار سال تحصیلی مدیریت آموزش و پرورش گچساران

مدیرآموزش و پرورش شهرستان گچساران تحول امروز، بالندگی فردا را شعار سال تحصیلی۹۴-۹۵ مدیریت آموزش و پرورش گچساران اعلام و از تمامی دستگاهها، نهادها، ادارات، ارگانها،اولیای محترم، مردم شریف و هر فرد، گروه یا سازمانی که در تعامل و مشارکت سازنده یاری رسان آموزش و پرورش در ایجاد تحولات و بالندگی آن در راستای تحقق شعار آموزش و پرورش الگو و نمونه به دست توانای معلمان دلسوز و دانش آموزان ساعی گردیده اند، تقدیر و تشکر نمودند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان گچساران  در پایان  با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی کارآمد ومتخصص برای آینده کشور گفت: آموزش و پرورش نقش کلیدی در تعالی و موفقیت همه دستگاه های اجرایی دارد و بدون توجه به آموزش و پرورش هیچ توسعه ای پایدار نیست و به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

***

تجلیل از ۲۰۰ نفر فرهنگی برگزیده ومعلمان نمونه شهرستان گچساران

همایش بزرگداشت و تکریم مقام شامخ معلم به منظور تقدیر و تشکر و تجلیل از زحمات و تلاش های معلمان و مدیران مدارس شهر گچساران به میزبانی آموزش و پرورش گچساران با حضور فرماندار،شهردار ، مسئولین ادارات و حضور ویژه و سبز و پر شور معلمان و مدیران و فرهنگیان شهر گچساران برگزار شد.

در این مراسم که در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد و با برنامه های متنوع فرهنگی وهنری همراه بود از ۲۰۰ نفر فرهنگی برگزیده در عرصه‌های مختلف استانی و کشوری معلمان نمونه آموزش وپرورش  و۲۰ خانواده شهید فرهنگی شهرستان گجساران تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران  در آیین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده اند: آموزش و پرورش را قاعده ی نظام دانسته و نیز افکار و نظریات شهید مطهری را مبنای نظری و تئوریک انقلاب اسلامی برشمرده اند، گفت: اکنون فرهنگیان بعنوان معماران شالوده ی نظام، از مصالح و موادی در ساخت این بنا استفاده نمایند که در استحکام و پایداری و داشتن استانداردهای لازم هیچ گونه نگرانی و شک و شبهه ای نداشته باشد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی تصریح کرد: بی تردید بهترین آن، اثار شهید مطهری است که معمار بزرگ انقلاب اسلامی بر تمامی آن مهر تایید زدند و سفارش به عدم فراموشی آن در طوفانی دسیسه های دشمن نموده اند

وی با اشاره به نقش ارزنده شهید مطهری در دو مقوله اجتماعی و فرهنگی، افزود: آثار علمی به جا مانده از این فیلسوف می تواند چراغ راه انسان های آزاداندیش در هر سنی باشد.

پورالحسینی بیان کرد: شخصیت استاد مطهری به عنوان پیوند دهنده حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس الگویی برای تمام جوانان ایران اسلامی در برهه کنونی و نسل های آینده است.

وی اظهار کرد: شهید مطهری به عنوان سکاندار جنگ نرم با اندیشه مارکسیسمی غرب مقابله کرد و در حالی که از استادان مطرح دانشگاه بود با نگارش کتاب داستان راستان گامی مهم به سوی پرورش اسلامی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی برداشت.

پورالحسینی افزود: فرهنگیان بزرگوار با شناخت و مطالعه دقیق و عمیق این آثار، ضمن ادای دین به شهدا بویژه شهید راه حکمت مطهر، آن میراث بزرگ و گنجینه ی ذی قیمت را به دانش آموزان یعنی افسران عرصه ی جنگ نرم که تشنه ی آنند، منتقل نمایند، تا خدای ناکرده بجای استفاده از زلال مطهر فریب سرداب دشمن را نخورد. تا اینکه از رهگذر آن دانش آموزان را به سمت هدف تعیین شده در سند تحول بنیادین یعنی تحقق مراتب و ابعادی از حیات طیبه ی رهنمون شوند.

فرماندر گچساران در این آیین با گرامیداشت مقام معلم عملکرد مدیر آمورش و پرورش گچساران را بسیار موفق توصیف کرد وگفت: با حضور ایشان در راس مدیریت آموزش وپرورش این شهرستان شاهد موفقیتهای خوبی در عرصه ملی واستانی داشته ایم که شایسته تقدیر است.

عبدالرحیم رحیمی خدمت به فرهنگیان ودانش آموزان را برای آینده کشور بسیار مهم دانست وگفت: بدون توجه به دستگاه تعلیم وتربیت و امر آموزش توسعه در ابعاد گوناگون ممکن نخواهد بود.

وی با بیان این که ما سابقه ی درخشانی را در تعلیم و تربیت داریم و در فرهنگ ما هیچ قشری بالاتر از قشر معلم نیست، تصریح کرد: شأن و منزلت معلم باید بیش از پیش شناخته شود.

در این آیین سه کتاب از آثار فرهنگیان شهرستان گچساران با نام های ‘باد موهای بنفشه را بُرد’ اثر حسن بهرامی، ‘الگوریتم مقدماتی و پیشرفته’ اثر صابر اسدی و مهدی بهرامی و ‘احیای قلبی و تنفسی نوزادان’ اثر فاطمه الله کرم پور رونمایی شد.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی