تاریخ انتشار : دوشنبه 2 می 2016 - 10:39
کد خبر : 5582

تکمیل پروژه مرکز مادوان ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل پروژه مرکز مادوان ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد طی بازدید از پروژه‌های عمرانی کانون، گفت: تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و هنری شهر مادوان ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

IMAGE635977908559430444
به گزارش نسیم دنا، عیسی گرجی‌زاده صبح امروز از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بازدید کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون استان، در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: مرکز فرهنگی وهنری شهر مادوان در بهمن ماه سال ۹۳ با ۳۸۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و دو درصد نفت کلنگ ‌زنی شد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عنوان کرد: این طرح برای اتمام نیازمند ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار است.
گرجی زاده با اشاره به تراکم جمعیت در شهر نوپای مادوان، عنوان کرد: این منطقه به علت محرومیت نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است و با احداث این مرکزفرهنگی و هنری می توان با اجرای فعالیتهای فرهنگی و هنری و آموزش به کودکان و نوجوانان از بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی  جلوگیری کرد.
گرجی زاده از سوئیت مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت نیز بازدید کرد.
مدیرکل کانون استان بیان کرد: این طرح در سال ۹۴ آغاز و برای اتمام آن ۴۶ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی ودو درصد نفت هزینه شد.
گرجی زاده تصریح کرد: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی این طرح ۱۰۰ درصد بوده و اکنون آماده ی بهره برداری است.
این مسئول با توجه به توریستی بودن و آب و هوای مطبوع شهر سی‌سخت، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این سوئیت مکانی مناسب برای رفاه کارکنان فراهم خواهد شد.
وی از پروژه ی در حال ساخت کتابخانه ی سیار گچساران نیز بازدید کرد و گفت: این طرح از اسفند ماه ۹۴ آغاز شده و اعتبار آن از محل دو درصد نفت بوده و تا کنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد با ۱۸ مرکز مرکز فرهنگی و هنری فعال دارای بیش از ۲۲ هزار نفر عضو است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی