تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آوریل 2014 - 8:47
کد خبر : 558

کنار گذاشتن حاشیه ها تنها راه پیشرفت ورزش کهگیلویه و بویراحمد است

کنار گذاشتن حاشیه ها تنها راه پیشرفت ورزش کهگیلویه و بویراحمد است

  مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای موفقیت در ورزش باید حاشیه ها را کنار گذاشت، گفت: نیروی انسانی متخصص و مدیریت جهادی مهمترین نیاز کنونی ورزش در این استان است. جهانبخش ایزدپور در جلسه روسای هیأت های ورزشی شهرستان کهگیلویه مهمترین هدف خود را پویا کردن ورزش در

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای موفقیت در ورزش باید حاشیه ها را کنار گذاشت، گفت: نیروی انسانی متخصص و مدیریت جهادی مهمترین نیاز کنونی ورزش در این استان است. جهانبخش ایزدپور در جلسه روسای هیأت های ورزشی شهرستان کهگیلویه مهمترین هدف خود را پویا کردن ورزش در این استان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مشکلات بسیار و وضعیت اقتصادی نامطلوبی در کشور مشاهده می شود اما با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت جهادی، ما باید آنچه از دستمان بر می آید برای پیشرفت در حوزه ورزش انجام دهیم.

img_5783

وی از برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شروعی دوباره و موفقیت آمیز برای اداره ورزش و جوانان این استان نام برد و اظهار داشت: آنچه از دستمان بر آِید صادقانه برای پیشرفت ورزش در این استان انجام می دهیم. ایزدپور با اشاره به اینکه ایجاد موقعیتی برای تعلیم افراد متخصص در رشته‌های مختلف ورزشی به صورت دانشگاهی باعث تحرک و رشد این رشته‌ها می شود، بیان کرد: علمی شدن ورزش در این استان از مهمترین اهداف ما است. وی توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات در این استان را از مهمترین اهداف خود نام برد و تصریح کرد: تمام تلاشمان را در راستای رشد ورزش کهگیلویه انجام می دهیم. مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر اداره ورزش و جوانان این استان آنچه که حق طبیعی شهرستان کهگیلویه بوده را پرداخت کرده است، بیان کرد: اجازه نخواهیم داد حق ورزشکاران در محروم ترین نقاط این استان نیز پایمال شود. ایزدپور خطاب به روسای هیئت های ورزشی شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه انتقادات از اداره کل ورزش و جوانان باید سازنده باشد، یادآور شد: راه رسیدن به موفقیت در عرصه ورزش این است که دید بدبینانه را کنار بگذارید و با دید مثبت به مسائل نگاه کنید. وی با اشاره به اینکه تا زمانی که ورزشکاران این استان به ورزش قهرمانی و حرفه ای وارد نشوند صدایشان به جایی نمی رسد، تاکید کرد: استعداد یابی در میان رده های سنی پایه در راستای توسعه ورزش این استان در عرصه های ملی و بین المللی ضروری است. لزوم نگاه یکسان به ورزش شهرستان ها همچنین فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه ورزشکاران این شهرستان هیچ چیزی بیش از حق خود درخواست نمی کنند، گفت: نگاه یکسان به ورزش شهرستان ها جهت توزیع اعتبارات و حضور در این شهرستان برای حل مشکلات ورزشی مهمترین خواسته مردم کهگیلویه است. ابراهیم جعفری افزود: این شهرستان مهد جوانانی است که در حوزه های گوناگون ورزشی می توانند تاثیرگذار باشند. وی توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان به ورزش های بومی را خواستار شد و بیان کرد: پایدار ماندن ورزش های بومی در این شهرستان برای انتقال به نسل های آینده ضروری است. همچنین رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان کهگیلویه کمبود نیروی متخصص، معیوب و سیاست زده شدن اداره ورزش و جوانان از لحاظ نیروی انسانی و کمبود فضای ورزشی را از مهمترین مشکلات هیأت های ورزشی این شهرستان عنوان کرد. سیامک محمدی با بیان اینکه نبود افراد متخصص از عوامل مهم روند کند ورزش در این شهرستان است، افزود: تشکیل شورای عالی ورزش در این شهرستان می تواند تا حدودی مشکلات را حل کند. به گزارش خبرنگار مهر، ۴۲ هیئت ورزشی در سطح شهرستان کهگیلویه به فعالیت مشغول هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی