تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آوریل 2016 - 18:58
کد خبر : 5547

وحدت و همدلی رمز پیشرفت وآبادانی

وحدت و همدلی رمز پیشرفت وآبادانی

سید حسین رازیانی دانشجوی کارشناسی مدیریت سلامت //نقش وحدت و همدلی و همگرایی در رسیدن به اهداف مورد نظر، بر کسی پوشیده نیست بواسطه این وحدت و همدلی بود که باعث پیروزی ملت ایران بر نظام شاهنشاهی و حامیان آن شده و لذا در هر کجا که این اشعار پر محتوا را دست بالا گرفته

IMG-20160412-WA0008سید حسین رازیانی دانشجوی کارشناسی مدیریت سلامت //نقش وحدت و همدلی و همگرایی در رسیدن به اهداف مورد نظر، بر کسی پوشیده نیست بواسطه این وحدت و همدلی بود که باعث پیروزی ملت ایران بر نظام شاهنشاهی و حامیان آن شده و لذا در هر کجا که این اشعار پر محتوا را دست بالا گرفته ایم ؛ در این صورت بود که توانستیم موفقیتهای بزرگ بدست آوریم . امام خمینی رحمه اله تعالی الیه بر نقش وحدت و همدلی و همگرایی ملت خیلی تاکید داشت و بدینوسیله توانست انقلاب اسلامی را به فضل پروردگار عالم با قاطعیت به پیروزی برساند.

تغییرسرنوشت جامعه با همفکری وحدت و همدلی خدای بزرگ، انسان را حاکم برسرنوشت خویش قرار داده است. انَ الله لم یَک مغیراً نعمته انعٌمها عَلی قوم حتی یغیروا ما به انفًسَهم خدا بر آن نیست که نعمتی را به قومی عطا کرد تغییر دهد تا وقتی که آن قوم حال خود را تغییر دهند ملت بزرگ و سلحشور ایران با رهبری آن بزرگ مرد الهی آسمانی حضرت امام خمینی ( رحمت الله علیه ) توانست بعد از سال ها جانفشانی و از خود گذشتگی، پایمردی ، سرنوشت خود را در دست بگیرد حاکم شدن ملت ایران بر سرنوشت خویش در سایه توکل به خداوند باری تعالی و معصومین( علیه السلام ) و با اتکا به همین شعار وحدت و همدلی و همگرایی بود که ملت ایران را در میدان های سخت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موفق ساخت یکی از آن میدان های سخت جنگ تحمیلی هشت ساله بود که با همدلی و همگرایی معنوی به پیروزی ختم گردید یکی دیگر از میدان ها بحث تحریم ها بود که با درایت و هوشمندی ملت و دولتمردان متدین ما و با مقابله پیروزمندانه تیم بسیار قوی دیپلماتی و با درایت و هوشیاری رهبر فرزانه که سایه اش تا ظهورفرج آقا امام زمان مستدام بماند توانستند تمام ابرقدرتها ی عالم را پای میز محاکمه بکشاند و بدون دادن هیچ گونه امتیازی و لغو تحریم ها ، مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را هموارتر نمود. خیلی از دانش ها و پیشرفت ها را به فضل خدا و با همدلی و انسجام و هم زبانی ، در کشور بومی نمودیم مثل علم هسته ای ، تکنولوژی صنعتی تولید فولاد و سلول های بنیادی و نانو.

امت اسلامی را دعوت به همدلی معنوی می نمایم خطایی که مولا امیر المومنین علی ( علیه السلام ) به مردمان کوتاه فکر و فرصت طلب دوره خودش داشت، هم اینک هم همان خطاها متوجه بعضی از کشور های اسلامی است. کشورهایی که همدلی و هم زبانیشان در راستای منافع اجانب ومستکبران است . بدون درنگ چون تحرکی در راستای حمایت از دین خدا را ندارند و لذ ا شاید در این دنیا به منافع مادی خودشان برسند ولی در سرای دیگر مورد باز خواست و حساب سختی قرار خواهند گرفت. از خداوند می خواهم که امت اسلامی را در همدلی و همزبانی معنوی یاری دهد .

و در نهایت نتیجه می گیریم که سرنوشت هر قوم و ملتی دست خودشان است و باید آن را با وحدت و همدلی انسجام افرادش بدست آورد ملت ایران برای عبور از همین هدف پا در عرصه های مختلف گذاشت و با رهبری امام خمینی (ره) توانست بر سرنوشت خودشان حاکم شوند . قرآن کریم میفرماید هر کسی که در پی یاری دین خدا باشد خداوند او را ثابت قدم خواهد داد.

ملت ایران با برقراری حکومت اسلامی و تکیه بر دین خدا ثابت قدم و موفقیت را از طرف خدای متعال( طبق وعده هایش) نصیب خود ساختند .                                                                

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی