تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آوریل 2016 - 2:39
کد خبر : 5529

رفع موانع پیش‌ روی واحدهای تولیدی یکی از راه‌ های عملیاتی کردن شعار سال است

رفع موانع پیش‌ روی واحدهای تولیدی یکی از راه‌ های عملیاتی کردن شعار سال است

مهندس مجید محنایی گفت: بخش اقتصادی استان تلاش دارند تا در سال اقتصاد مقاومتی توانمندی های این حوزه را در ابعاد مختلف شکوفا کنند.

نسیم دنا :معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: بخش اقتصادی استان تلاش دارند تا در سال اقتصاد مقاومتی توانمندی های این حوزه را در ابعاد مختلف شکوفا کنند.

مهندس مجید محنایی در اولین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۵ با اشاره به اجرایی و عملیاتی کردن شعار سال، افزود: دولت و نظام به دنبال عملیاتی و اجرایی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل هستند که رفع موانع پیش‌ روی واحدهای تولیدی یکی از راه‌ های عملیاتی کردن شعار سال است.

وی اظهار داشت: همه مدیران و مسئولان استانی به مشکلات چند سال اخیر حوزه اقتصادی کشور در نتیجه تحریم‌ ها آگاه هستند، اما تا زمان رفع مشکلات اقتصادی موجود، مسئولان، مدیران و همچنین سیستم بانکی استان اقدامات لازم برای حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد: بانک‌ های کهگیلویه و بویراحمد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرایی کنند.

معاون استاندار با بیان اینکه، همه باید تلاش کنیم تا زمینه سرمایه ‌گذاری در استان فراهم شود، تصریح کرد: دستگاه‌ های اجرایی و همچنین بانک‌ های عامل استان در تلاش برای فراهم کردن زمینه سرمایه ‌گذاری باشند.

محنائی، برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و فراهم کردن زمینه بازگشت این واحدها به چرخه تولید در سال جاری را از اولویت های این بخش برشمرد.

وی گفت: در ابتدای سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تلاش تمام مدیران دستگاه‌ ها و مدیران بانک ‌ها بازگشت‌ واحدهای مشکل‌ دار به چرخه تولید، جلوگیری از رکود واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال باشد تا شاهد کاهش نرخ بیکاری و توسعه استان باشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری بیان کرد: بانک‌ها به واحدهای راکد که مشکلات آنها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می‌شود، چند ماهی فرصت دهند و نسبت به پرداخت تسهیلات مورد نیاز همکاری لازم را داشته و از قضایی کردن پرونده واحدها تا حد امکان خودداری کنند.

در این نشست مشکلات تعدادی از کارنجات از جمله کارخانه قند یاسوج، الکیل گچساران، روغن نباتی گچساران و دستمال کاغذی چرام مورد بررسی قرار گرفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی