تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آوریل 2016 - 2:22
کد خبر : 5519

تدبیر همراه با صداقت و شفافیت چراغ راه دولت

تدبیر همراه با صداقت و شفافیت چراغ راه دولت

عبدالحمید پناهی تصریح کرد: هرچند مشکلات بیکاری و رکود کماکان مردم شایسته کشور ما را آزار می‌دهد، اما به این دولت عقلایی باید آفرین گفت که تدبیر همراه با صداقت و شفافیت را چراغ راه خود قرار داده و با خرد جمعی، راه را بر تصمیم گیری فردی بست.

IMG-20160415-WA0046نسیم دنا : معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سال اقتصاد مقا.متی ،اقدام وعمل و تقدیر وتشکر از همه مدیران، مجریان، نخبگان، نیروهای نظامی و امنیتی که در اجرای سالم انتخابات یاری گر و بازوی فرمانداری بودند گفت: از فرماندار بویراحمد که با سعه صدر و متانت بداخلاقی‌ها، توهین‌ها و تهمت‌ها را در فضای حقیقی و مجازی به جان خریدند تشکر می‌کنم و در ‌‌نهایت از دقت نظر و باریک بینی شورای محترم نگهبان که با تلاش‌های شبانه روزی تک تک آرای مردم را بازشماری نمودند و صحت انتخابات را اعلام کردند، قدردانی می‌کنم.

عبدالحمید پناهی در ادامه سخنان خود با اشاره به پیام و شعار دولت تدبیر و امید که «تدبیر، عقلانیت و اعتدال» است، گفت: در سایه این شعار تاکنون اقدامات اساسی و مهمی صورت گرفته که بعضی دوست ندارند و نمی‌خواهند چه خوب و چه بد ببینند. هر اقدام دولت برای توسعه را تخریب می‌کنند ولی ما مدیران، مجریان و کارگزاران دولت هستیم، از خدمات دولت دفاع نمی‌کنیم یا کم دفاع می‌کنیم و اگر دفاعی صورت می‌گیرد؛ رضایت بخش نبوده و نیست.

ضرورت تشریح عملکرد دولت توسط مدیران

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد ادامه داد: وظیفه ماست که اقدامات و عملکردهای دولت را به درستی برای مردم در محافل مختلف، بیان کنیم و ضمن اطلاع‌رسانی خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید برای مردم از سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه جهانی، دفاع کرده و در راستای تحقق سیاست‌های دولت محترم قدم‌های اساسی تری برداریم.

پناهی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه چرا از توافق افتخار آمیز، تاریخی و مهم برجام که با هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به فرجام رسید و موجب شادی و موج امید برای عموم مردم ایران شد، یادی نمی‌کنیم؟‌‌ همان طور که مورد توافق بزرگان ما هم هست و بار‌ها مورد اشاره قرار گرفته است، این توافق، ضمن حفظ حقوق صلح آمیز هسته‌ای کشورمان سایه ایران هراسی و جنگ، و تحریم‌های ظالمانه را از ایران اسلامی برداشت.

پناهی ادامه داد: چرا همه ما به عنوان خدمتگذاران از تلاش‌های دولت تدبیر و امید برای رساندن صادرات نفت به ۲ میلیون بشکه نفت در روز، آن هم در شرایطی که فروش نفت ما به ۸۰۰ بشکه در روز رسیده بود که پولی هم از بابت آن دریافت نمی‌کردیم، یادی نمی‌کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد بیان کرد: در همین دولت و با سیاست‌های اقتصادی آن، تورم ۴۵ درصدی که در پایان دولت گذشته تحویل داده شد، به زیر ۱۵ درصد رسیده است و رشد اقتصادی که در قانون برنامه چهارم توسعه ملی مثبت هشت درصد پیش بینی شده بود، علی رغم درآمدهای سرشار ۷۰۰ میلیارد دلاری نفتی در دولت گذشته به منفی پنج درصد رسیده بود، و اکنون اقتصاد ما روی رشد مثبت را به خود می‌بیند.

پناهی اذعان کرد: بی‌نظمی و بی‌ثباتی اقتصادی با احیای شورا‌ها، سازمان‌های اقتصادی، کار کار‌شناسی و دیپلماسی اقتصادی در حوزه سیاست خارجی به ثبات نسبی اقتصادی رسیده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود و تشریح عملکرد دولت تدبیر و امید بیان داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت که بیش از هشت برابر باعث کاهش هزینه‌های درمانی و برداشته شدن بار بزرگ مالی از دوش مردم ما شد، خدمتی کم نظیر در تاریخ خدمت رسانی پزشکی انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: هرچند مشکلات بیکاری و رکود کماکان مردم شایسته کشور ما را آزار می‌دهد، اما به این دولت عقلایی باید آفرین گفت که تدبیر همراه با صداقت و شفافیت را چراغ راه خود قرار داده و با خرد جمعی، راه را بر تصمیم گیری فردی بست.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد در پایان اذعان کرد: باید به قدردانی دولت تدبیر و امید از مجریان انتخابات پر شور ۷ اسفند ماه ۱۳۹۴ اشاره کنم و علاوه بر این،‌‌ همان طور که مقام معظم رهبری و نماینده محترم ایشان در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله ملک حسینی، جناب دکتر خادمی استاندار محترم و جناب آقای دکتر نظری فرماندار محترم تأکید نمودند، باید همدلی و همزبانی را با فرا رسیدن بهاری نو، در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» که مقام معظم رهبری اعلام نمودند، محور قرار داده و در این راه قدم برداریم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی