تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آوریل 2016 - 4:31
کد خبر : 5474

معرفی ۳۷۰متقاضی در یافت تسهیلات اشتغال زایی در سفر کاروان همدلی دولت تدبیر وامید

معرفی ۳۷۰متقاضی در یافت تسهیلات اشتغال زایی در سفر کاروان همدلی دولت تدبیر وامید

ارسلان حسن پور گفت : این متقاضیان در قالب ۵ کاروان همدلی در دولت تدبیر وامید که به مناطق چرام ،لوداب،دیشموک ،قلعه رئیسی مارگون وپاتاوه به ریاست استاندار محترم وحضور مدیران دستگاههای اجرایی انجام گرفته به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده بودند.

1نسیم دنا : مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد  از معرفی ۳۷۰متقاضی در یافت تسهیلات اشتغال زایی  در سفر کاروان همدلی دولت تدبیر وامید در سال گذشته خبر داد :

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ، ارسلان حسن پوربا بیان اینکه کاروان همدلی دولت وملت با حضور استاندار ومدیران دستگاههای اجرایی به شهرستانها ومناطق مختلف سفر می کند ومشکلات مردم را در دیدار چهره به چهره مورد بررسی قرار می دهند گفت: با توجه به مقوله مهم اشتغال  که بخشی از مهمترین در خواستهای مردم در این دیدارهاست ۳۷۰نفر جهت دریافت تسهیلات اشتغال زایی به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند.

مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : از ۳۷۰ متقاضی معرفی شده ۱۱۸ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال و تعداد ۱۷۸ فقره نیز مصوب ودر حال تشکیل فرآیندپرداخت و بقیه در حین بررسی شرلیط  دریافت تسهیلات است که در صورت دارا بودن شرایط نیز تسهیلات به آنها پرداخت خواهد شد.

وی گفت : این متقاضیان در قالب ۵ کاروان همدلی در دولت تدبیر وامید که به مناطق چرام ،لوداب،دیشموک ،قلعه رئیسی مارگون وپاتاوه  به ریاست استاندار محترم وحضور مدیران دستگاههای اجرایی انجام گرفته  به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده بودند.

حسن پور گفت: این صندوق به عنوان بزرگترین صندوق حمایتی از فعالیت های کارآفرینانه در مقیاس خرد در دولت تدبیر وامید ، فعالیت‌های خوبی در جهت توسعه کارآفرینی واشتغالزایی انجام داده است.

وی با بیان اینکه  صندوق کارآفرینی امید همسو با جهت گیری‏‌های دولت یازدهم و برنامه‏‌های اقتصاد مقاومتی نقشه راه خود تعیین کرده است  اظهار داشت :  صندوق کارآفرینی امید با ایجاد فرصتهای شغلی جدید، توانسته کمک خوبی به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و ارتقاء  فرهنگ کارآفرینی در سطح خرد نماید .

مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  طرح‌های کارآفرینانه و طرح های کسب و کاری که دارای ظرفیت اشتغال و مزیت رقابتی هستند در اولویت حمایت صندوق قرار دارند خاطرنشان کرد: کسب وکارهای خرد سهم کوچکی در تولید دارند اما اثربخشی آنها در اقتصاد بیش از کسب و کارهای بزرگ است لذا درصدد هستیم با ایجاد خوشه‌های کسب و کار از مزیت رقابتی آنها به نفع اقتصاد و اشتغال مردم بهره برداری کنیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی