تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 مارس 2016 - 16:39
کد خبر : 5417

برگزاری دوره آموزشی ویژه هنرآموزان رشته های عمران ومعماری در کهگیلویه وبویراحمد

برگزاری دوره آموزشی ویژه هنرآموزان رشته های عمران ومعماری در کهگیلویه وبویراحمد

ایرج حجتی در بازدید از دوره آموزشی مبحث اتوکد در جمع هنرآموزان عمران ومعماری شهرستانهای بویراحمد ودنا گفت: این دوره ها در راستای توانمند سازی وباهدف دانش افزایی و بروز کردن اطلاعات تخصصی هنرآموزان رشته های عمران ومعماری در سطح استان انجام می گیرد.

DSC_0933نسیم دنا : رئیس اداره برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی ویژه هنرآموزان رشته های عمران ومعماری در کهگیلویه وبویراحمد  خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،ایرج حجتی در بازدید از دوره آموزشی مبحث اتوکد در جمع هنرآموزان عمران ومعماری  شهرستانهای بویراحمد ودنا گفت: این دوره ها در راستای توانمند سازی وباهدف دانش افزایی و بروز کردن اطلاعات تخصصی هنرآموزان رشته های عمران ومعماری در سطح استان انجام می گیرد.

وی برگزاری دوره های آموزشی را بسیار مهم ارزیابی کرد واظهار داشت: با توجه به تغییر محتوای کتب درسی در طرح تحویل بنیادین  وزارت آموزش وپرورش و سه ساله شدن هنرستانها در سال آتی نیازمند به برگزاری دورهای آموزشی متعددی خواهیم بود.

رئیس اداره برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این دوره ها را در راستای کیفیت بخشی آموزشی عنوان کرد وگفت: اساس کار در مقوله آموزش معلم است که تلاش ما بر این است با برگزاری دوره های آموزشی بر اساس نیازسنجی صورت گرفته اطلاعات تخصصی هنر آموزان را ارتقاء دهیم تا شاهد پرورش دانش آموزانی خلاق در مدارس باشیم .

حجتی افزود: برای همکارانی که در این دوره ضمن خدمت شرکت  می کنند ساعت ضمن خدمت مذکور در سامانه ثبت و صادر می‌شود.

سرگروه رشته عمران در کهگیلویه وبویراحمد نیز با اشاره به اینکه این دوره به صورت قطبی  در شهرستانهای گجساران ، کهگیلویه ، بهمیی ویاسوج برگزار شد گفت: قریب به  ۱۲۰نفر از هنر آموزان رشته های  عمران ومعماری در سطح شهرستانها ومناطق استان در این دوره شرکت کردند.

سید ولی موسوی از تعامل خوب گروهای آموزشی استان با حوزه معاونت پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش استان خبر داد وگفت: بنا داریم در سال آتی دوره های مورد نیاز همکاران را با توجه به پیشرفتهای سریع علم وفناوری در مباحث نقشه برداری و سازه های فلزی وبتنی نیز برگزار کنیم.

وی استقبال هنرآموزان عمران ومعماری از برگزاری دوره های آموزشی را مطلوب ارزیابی کرد وگفت: در این دوره های افت تحصیلی در هنرستانها نیز مورد بررسی وتبادل نظر قرار می گیرد و راهکارهای ارائه شد مورد بررسی قرار می گیرد.

سرگروه رشته عمران در کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دبیرخانه عمران ومعماری کشور مسقر در استان اصفهان است گفت: تعامل وهمکاری خوبی بین دبیرخانه عمران کشور و گروهای آموزشی استان در راستای کیفیت بخشی به مسائل آموزشی ورفع موانع موجود در مسر حرکت رشته های عمران ومعماری در سطح هنرستانها وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی