تاریخ انتشار : شنبه 5 مارس 2016 - 17:35
کد خبر : 5391

انتقاد دهیار روستای تلخسرو از دستگاهای خدمات رسان

انتقاد دهیار روستای تلخسرو از دستگاهای خدمات رسان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،کورش رودشتیان گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در صورت نیاز به حفاری معابر جهت انجام خدمات عمرانی واحداث تاسیسات در روستا دستگاههای خدمات رسان از قبیل آب،برق وگاز باید مجوز حفاری از دهیاری روستا دریافت کنند

نDSC_0836سیم دنا : دهیار روستای تلخسرو از دستگاههای خدمات رسان که بدون مجوز اقدام به حفاری در خیابانها ومعابر این روستا می کنند انتقاد کرد .

وی با بیان اینکه حفاریهای بدون هماهنگی انجام شده در این روستا نارضایتی مردم را در پی داشته است اظهار داشت: دستگاههای اجرایی موظفند اعتبارات مورد نیاز برای ترمیم وجبران خسارات احتمالی ناشی از حفاری را در هزینه های اجرایی پروژه های خود پیش بینی نموده و وضعیت معابر را با هماهنگی دهیاری و نظارت فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ترمیم نمایند.

دهیار روستای تلخسرو در ادامه به بازدید کارشناسان نهاد ریاست جمهوری از روستاهای استان اشاره کرد وگفت: در این بازدید که در مردادماه سال جاری صورت گرفت. ساکنین روستاها در خصوص عدم اصلاح معابر تخریب شده وترمیم ناقص آن توسط دستگاههای خدمات رسان اظهار نگرانی کردند و خواستار توجه مسولان در این زمینه شدند.

وی هویت تاریخی وفرهنگی روستای تلخسرو را یاداور شد وگفت: این روستا که چسپیده به مرکز استان است از نبود بسیاری از زیرساختها از جمله آب آشامیدنی رنج می برد که لازم است در این زمینه آبفای شهری استان که متولی آبرسانی به روستاهای حاشیه شهرهاست اقدام عاجلی به عمل آورد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی