تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2016 - 14:42
کد خبر : 5300

مردم استان با حضور پرشورخود در انتخابات حماسه ای بزرگ آفریدند

مردم استان با حضور پرشورخود در انتخابات حماسه ای بزرگ آفریدند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم استان با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات هفتم اسفند حماسه ای بزرگ را آفریدند.

نسیم دنا : IMG13083313استاندار کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم استان با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات هفتم اسفند حماسه ای بزرگ را آفریدند.

سید موسی خادمی در ادامه این پیام آورده است: درود بر مردم آگاه سرزمین شهیدان و عاشقان ولایت که دگربار در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات هفتم اسفند حماسه ای بزرگ را آفریدند و جلوه هایی از صلابت دیار چهار فصل را در هنگام بهار طبیعت، با نشاط سیاسی و اجتماعی دو چندان نموده اید.

وی در این پیام افزوده است: آری، حماسه ای که با اراده شیفتگان انقلاب اسلامی و درایت دولت تدبیر و امید در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خلق شد، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزود و یکبار دیگر ثابت نمود که پشتیبانی ملت قهرمان ایران، سرمایه بزرگی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل تهدیدات مصون داشته و به تحکیم بنیان های نظام و کشور عزیر ایران کمک کرده است.

استاندار در بخش دیگری از این پیام آورده است: سزاوار است که از مشارکت به یاد ماندنی مردم عزیز استان برای رقم خوردن حماسه سیاسی و تجلی حضور حداکثری و تداوم میثاق جاودانه ” میزان رای” بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و عمل به حق الناس بودن” رای” همه ایرانیان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت اله خامنه ای و نیز از تمامی دست اندر کاران برگزاری انتخابات در استان صمیمانه قدردانی و از درگاه قادر بی همتا، برای منتخبین مردم توفیق روز افزون در خدمت به این مردم شریف مسالت می نمایم.

به یقین پیروز حقیقی این عرصه، ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی اند، این موفقیت بزرگ را به مردم عزیز تبریک و تهنیت می گویم و آینده ای رو به رشد و پیشرفت و فرداهای روشن تر از امروز را از خداوند منان خواستارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی