تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2016 - 14:26
کد خبر : 5291

جذب ۱۱۵ متخصص و فوق‌تخصص در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

جذب ۱۱۵ متخصص و فوق‌تخصص در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدانپناه با اشاره به جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان‌های استان گفت: ۱۰۰ پزشک متخصص و ۱۵ پزشک فوق‌تخصص در دو سال اخیر جذب استان شدند.

دکتر-یزدان-پناهنسیم دنا :   پرویز یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگاران اجرای طرح تحول سلامت در استان را خوب و رضایت‌بخش ارزیابی کرد و اظهار داشت: قبل از اجرای این طرح میزان پرداختی از جیب مردم ۴۰ درصد بوده که هم اکنون به ۵ درصد کاهش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوجبا بیان اینکه ۸۰ درصد مردم از اجرای این طرح رضایت دارند، گفت: ناکافی بودن فضای هتلینگ و بیمارستان‌ها و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها مورد انتقاد مردم بود که با اجرای طرح تحول سلامت بیش از ۸۵ درصد تجهیزات بیمارستان‌ها و ۱۱ قلم تجهیزات هتلینگ‌ها تهیه شد.

وی تصریح کرد: از زمان اجرای این طرح در اردیبهشت سال گذشته تاکنون ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات متوسط و کلان بیمارستانی خریداری شد و سایر تجهیزات مورد نیاز به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در ماه جاری خریداری و راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول با اشاره به جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان‌های استان گفت: ۱۰۰ پزشک متخصص و ۱۵ پزشک فوق‌تخصص در دو سال اخیر جذب استان شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی