تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فوریه 2016 - 11:14
کد خبر : 5259

بیکاری جوانان مرا به کارزار انتخاب کشاند

بیکاری جوانان مرا به کارزار انتخاب کشاند

نماینده ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: برای مبارزه با پدیده شوم بیکاری و ایجاد نشاط در جامعه به خصوص نسل جوان وارد کارزار انتخابات شدم.

imagesبه گزارش نسیم دنا از دهدشت، حجت الاسلام سید محمد موحد در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم شهر دهدشت با اشاره به بعد سیاست خارجی و شکل گیری انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران همه معادلات سیاسی و جهانی دنیا را متحول کرد.

نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با باین اینکه از آغاز انقلاب توطئه‌ها وحمله‌ها در ابعاد مختلف چه به وسیله جنگ تحمیلی و چه جنگ‌های قبیله ای و سایر شیطنت‌های دشمن آغاز شد، گفت: اما شاهد بودیم به لطف و عنایت خداوند و پشتیبانی ملت و مقام معظم رهبری در برجام دشمن با همه توطئه‌ها مجبور شد در مقابل ملت ایران زانو بزند.

وی وحدت و یکپارچگی اقوام مختلف و امنیت بی‌نظیر را از ابعاد داخلی کشورمان برشمرد وافزود: کجای دنیا سراغ دارید کشوری با این همه دشمن هر سال یک انتخابات برگزار شود و مردم سرنوشت خود را تعیین کنند.

کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه در بخش دیگری از سخنانش اظهارات رقیب انتخاباتی خود را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: درباره مطلبی که نمی‌دانم طنز است یا واقعیت دارد؟ شنیدم که گفته شده (انشاءالله که صحت نداشته باشد( اگر هر دوره ای از نمایندگی بنده یک کارخانه احداث می‌شد چنین می‌شد و چنان!

موحد افزود: کارخانه در کجا؟ در هوا؟ این حرف‌ها خواب است یا معما؟ شهری که مثل مرکز حوزه انتخابیه موجود نه در دورانی که بنده تحویل گرفتم فقط ۱۳۰۰ روستا فاقد همه امکانات دارد،شهری که آب جیره بندی بود، برای یک آپاندیس باید به شیراز یا اهواز عزیمت می‌کردند، و یک تخت بیمارستان نداشت کارخانه بزنیم؟

وی تصریح کرد: مگر ممکن است کارخانه را با هلی کوپتر یا با هواپیما پرت کرد و در دهدشت فاقد جاده، فاقد زیر ساخت‌ها و همه چیز نشاند؟

موحد بیان کرد: لذا همه برادران و خواهران توجه کنند اگر می‌بینید این مردم در طول ۱۰ روز آمدند این حماسه را خلق کردند می‌دانند موحد از آنهاست می‌دانند موحد نوکر آن‌هاست.

وی تاکید کرد: می‌گویند طی ۱۶ سال دوران نمایندگی چه کار کرده ای؟ حداقل خدمات نظام را برای مبارزه با موحد نادیده نگیرید و بی توجه نشوید و در حق نظام  کم لطفی نکنید.

نماینده ادوار چهارم، پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه عنوان کرد: کدام وزیر را شما سراغ دارید و موحد اینجا نیاورد؟ در دورانی که موحد حوزه انتخابیه کهگیلویه را تحویل گرفت فاقد هرگونه امکانات ارتباطی و زیرساختی بود.

 

موحد با بیان اینکه در نخستین دوره کاندیداتوری تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار گرفتم،تصریح کرد: کسی نمی‌تواند ادعا کند بعد از ادوار ۱۶ ساله من روستایی بدون امکانات وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه آن دوران مشکل مردم ما بیکاری نبود، گفت: در ۱۶ سال دوران نمایندگی بنده مشکل اصلی مردم نبود جاده های ارتباطی و آب لوله کشی بود.

موحد تصریح کرد: کارخانه سیمان سپو با تلاش چه کسی تا این مرحله که فعلا مشکل دارد پیگیری شد؟ نامه به رئیس جمهور درباره احداث پتروشیمی دهدشت نیز موجود است.

وی با بیان اینکه روزی که توانستم مجوز احداث پتروشیمی دهدشت را عملیاتی کنم به هیچ کدام از شهرهای دیگر مجوز داده نشد، گفت: اگر مقرر شد این بار مسئولیت را به دوش گیرم نه تنها این کارخانه بلکه موارد دیگری که مذاکره انجام شده را به عنایت خدا پیگیری می‌کنم.

موحد بیکاری را معضل اساسی امروز در حوزه انتخابیه خود دانست و گفت: برای مبارزه با پدیده شوم بیکاری و ایجاد نشاط در جامعه به خصوص نسل جوان وارد کارزار انتخابات شدم.

وی تصریح کرد: رقیب اصلی من در میدان نیست با چه کسی کشتی بگیرم؟

موحد پیروزی خود را قطعی دانست و با بی نظیر خواندن استقبال مردمی از نطق‌های خود در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: دهدشت هم که مشخص است این سیل جمعیت خود گویای همه چیز است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی