تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 فوریه 2016 - 15:47
کد خبر : 5236

مهم ترین چالش کهگیلویه اشتغال و بیکاری جوانان است

مهم ترین چالش کهگیلویه اشتغال و بیکاری جوانان است

نماینده ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین چالش کهگیلویه اشتغال و بیکاری جوانان است، گفت: زیرساخت مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان در این شهرستان فراهم نیست.

متن

 

index

به گزارش نسیم دنا از دهدشت، حجت الاسلام سید محمد موحد صبح امروز  در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم بخش سرفاریاب با تاکید برلزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه، گفت: آنچه بنده امروز شاهد بودم در حوزه سرفاریاب با قاطعیت از سادات جلیل القدر که نسبت به خادم خودشان اظهار لطف ومحبت کردند به تمام معنا تشکر میکنم.

نماینده ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هیچ دوری از ادوار استقبال اینچنین پرشور نبود گفت: انشاله هفتم اسفند این مردم نشان خواهند داد با چه صداقت ومردانگی وبزرگی حضور خودشان به پای صندوق‌های رای به منصه ظهور خواهند رساند.

این کاندیدای انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: آنچه باعث شد و زمینه بعضی ذهنیت‌ها را به وجود آورد کسانی است که احساس میکنند موقعیت آنها در خطر است.

موحد افزود: حجت الاسلام بزرگواری ازدیار سرفاریاب نماینده کهگیلویه بزرگ بود رای بزرگواری در تمام ایلات حکایت از این میکرد ومیکند که مردم ما فراتر از این مسایل می‌اندیشند این عکس العمل امروز در مقابل ۸ سال عملکرد به مردم است.

وی عنوان کرد: در این میدان جناب بزرگواری خدمات قابل تحسین ارایه کرده است به سهم خودم از ایشان تشکرمیکنم وقدردان زحمات وتلاش‌های وی هستم.

موحد تصریح کرد: روزیکه بنده به عنوان نماینده شما انتخاب شدم دور چهارم بینی وبین الله عبور از تنگ پیرزال چه وضعیتی داشت؟آیا با اولین باران امکان عبور ازاین مسیر میسر بود؟ با اولین سیلاب مردم کوچکترین بیماری ومعضل داشته امکان دسترسی به مرکز درمانی نبود.

وی با بیان اینکه وزیر نفت را بنده فقط برای رسیدگی به امور سرفاریاب ولاغیر به منطقه آوردم، تصریح کرد: بعضی‌ها می‌گویند فلانی دروغ میگوید.

نماینده ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی، افزود: من ارادتمند این مردم هستم خود را از مردم میدانم چه کسی می‌گوید موحد نسبت به این مردم می‌تواند خدای ناکرده کوچکترین کاهلی داشته باشد؟

وی بیان کرد: جاده سرفاریاب به امامزاده علی در دورانی که بنده در محصرتان بودم چند پیمانکار در آن کار میکرد و چندین مبلغ اعتبار اینجا هزینه شد وچند وزیر ومعاون وزیر اینجا آمدند.

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ ابراز کرد :بعد از آن هم برادر عزیزم جناب بزرگواری ادامه داد وتلاش بسیار داشت.

وی با اشاره به جاده پاتاوه به دهدشت تصریح کرد: نقشه این جاده حداقل ۱۰سال قبل از انقلاب ارایه شده است ما انجام ندادیم این حرفها را قبول دارم با سفر مقام معظم رهبری به استان وقتی بنده با وزیر راه که آقای ترکان بود مذاکره انجام دادم که کارش عملیاتی شود و شرط سوال این بود که عملیات جاده اجرایی شود و سندش موجود است.

موحد درباره سد کلات نیز با تشریح مراحل احداث سد گفت: با بررسی‌های انجام شده باید حداقل ۹سال مطالعات سد انجام و پس از آن مقرون به صرفه بودن آن بررسی میشد وسپس اعتبار درنظر گرفته میشد اگر قرار می‌بود با این شرایط سدکلات  بین جاده  می‌شد ۱۲سال باید منتظر طی مراحل میشد.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی احداث جاده را مقدم دانستم افزود: چون جاده باعث برون رفت از مشکلات و اتصال این منظقه به اصفهان و خوزستان میشد اما نگفتم این جا جاده بزنید آنجا بزنید.

کاندیدای انتخابات کهگیلویه تصریح کرد: مستندات ارایه دادم بررسی کنید اگر یک کلمه غیراز این بود حاضرم هر مجازاتی را بپذیرم.

وی با تاکید براینکه تحت هیچ شرایطی مسایل قومی وقبیله‌ای در روحیات من اثر نداشته ونخواهد داشت، گفت: همان ارادتی که به این سادات داشتم به سایر سادات هم دارم و نشانه آن استفاده از مدیریت‌ها ومناصب در ادوار مختلف است.

موحد تصریح کرد:من همان موحد با همان ارادت واعتبار آمدم وقطعا با عنایت خدا اگر این مسئولیت بر عهده بنده گذاشته شد وظیفه خود میدانم به عنوان یک نفر از سادات در کنار سادات امامزاده علی به عنوان برادری از برادران این خطه خدمات رسانی کنم ودر برون رفت از مشکلات اگر توفیق نصیب شد سعی میکنم دل جوانان را شاد کنم.

وی با اشاره به مطالبه مردم در ساماندهی جاده سادات گفت : آقای بزرگواری زحمات زیادی کشیدند مابقی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی