تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 فوریه 2016 - 13:23
کد خبر : 5191

تبلیغات انتخاباتی با قانون شکنی همراه نباشد و از تبلیغات ناسالم پرهیز گردد.

تبلیغات انتخاباتی با قانون شکنی همراه نباشد و از تبلیغات ناسالم پرهیز گردد.

دکترسیدموسی خادمی در جمع کاندیداهای دهمین مجلس شورای اسلامی استان، افزود: کسی که به دنبال جایگاه قانونگذاری است، باید در تمام مراحل، قانون را رعایت کند تا انتخابات مظهر رقابت منطقی و قابل قبولی باشد.

IMG13083313
نسیم دنا : استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: همه نامزدها که وارد عرصه انتخابات شده اند ومجموعه دست اندرکاران اجرای انتخابات، باید تلاش کنند تا اصل اجرای قانون انتخابات، حضور باشکوه و سلامت انتخابات تثبیت باشد.

وی با گرامیداشت ایام الله ۲۲ بهمن و تشکر از حضور بی سابقه وکم نظیر مردم در خلق شور وحماسه ای نو دراین روز، اظهار داشت: از اینکه شما نخبگان و بهترین سرمایه ها و نیروهای استان آماده شده اید تا وارد این کار بزرگ و عرصه پر زحمت وسخت شوید وبا ایجاد شور نشاط، در پی توسعه نهائی استان هستید، جای تقدیر وتشکر دارد.

خادمی با بیان اینکه، با حضور شما در عرصه انتخابات و حضور پر فروغ مردم در صحنه انتخابات، قطعا آنچه به نفع ومصالح انقلاب، نظام و مردم است در عرصه انتخابات رقم خواهد خورد، اظهار داشت: اصول ما مجریان هم در این انتخابات اجرای قانونی، زمینه مشارکت با شکوه مردم و تامین کامل سلامت انتخابات است.

استاندار با تاکید براینکه، شما باید بدون دغدغه به اصول و قواعد انتخابات و رقابت سالم فکر کنید، تصریح کرد: ما هم مکلفیم براساس دیدگاه های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری و تحقق بهینه قوانین و مقررات انتخاباتی زمینه را برای رقابت شما فراهم سازیم.

خادمی بر ضرورت رعایت ادبیات و منش اخلاقی و قانونی در تبلیغات نامزدها، تاکید کرد و گفت: انتخابات مظهر رقابت منطقی و قابل قبول، حقوق رقیبان و مردم است و باید تلاش شود، تبلیغات انتخاباتی با قانون شکنی همراه نباشد و از تبلیغات ناسالم پرهیز گردد.

استانداربا بیان اینکه، انتخابات آبروی استان است و رقابت منطقی و قابل قبول و انتخاب اصلح استان معیاری است که استان را به سمت رشد و توسعه ملی حرکت می دهد، گفت: نقطه مشترک واصول ما در این انتخابات اجرای قانونی انتخابات، حضور با شکوه مردم و سلامت انتخابات است.

خادمی ابراز داشت: دو امر جلب اعتماد و اطمینان مردم و تضمین سلامت و امنیت انتخابات و دیگری انسجام و همگرائی مردم در انتخابات برای ما مجریان انتخابات مهم است و تحقق قوانین و مقررات انتخاباتی را از دو منظر شکلی و محتوایی رصد می کنیم.

استاندار به رعایت حق وحقوق نظام، مردم، کاندیداها، حریم قانون و ضوابط در انتخابات از دو منظر شکلی و محتوائی، تاکید کرد و گفت: هیچ سازمان یا دستگاهی غیز از وزارت کشور و شورای نگهبان تحت عنوان اجرای قانون انتخابات یا نظارت، مجاز نیست در امر انتخابات دخالت کند.

خادمی با بیان اینکه، در تبلیغات باید معیارهای تشخیص مردم برای انتخاب فرد اصلح را ارتقاء داد تا آنها شاخص ها را تعیین کنند، تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید نسبت به وعده هایی که عملی نخواهند شد، تخریب رقیب، راه اندازی کاروان های تبلیغاتی، ورود افراد با اسلحه و دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای بپرهیزند.

در این نشست جمعی از نامزدهای انتخاباتی سه حوزه انتخابیه استان، مسائل و پیشنهادات خود را در جهت هرچه بهتر برگزاری انتخابات بیان کردند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی