تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2016 - 10:11
کد خبر : 5088

اقبال عمومی مردم به سمت روشنفکر /اصولگرایان عارف گونه عمل کنند

اقبال عمومی  مردم به سمت روشنفکر /اصولگرایان عارف گونه عمل کنند

اصول گرایی و اصلاح طلبی نه بنام است نه به شعار ؛ آنچه این دو را اثبات می کند عمل است و رفتار برای اثبات این ادعا علایم و نشانه های وجود دارد و با این نشانه ها می توان به آن پی برد

DSC_01282

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های ارسالی مخاطبین  نسیم دنا است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

نسیم دنا -حسن نـژادبـهمـن // اصول گرایی و اصلاح طلبی نه بنام است نه به شعار ؛ آنچه این دو را اثبات می کند عمل است و رفتار برای اثبات این ادعا علایم و نشانه های وجود دارد و با این نشانه ها می توان به آن پی برد . میزان و عیار سنجش اصول گرایی و اصلاح طلبی فرد در رفتار و عمل معلوم می شود نه در گفتار ؛ سنجش این دو در رعایت اخلاق و پایبندی در کردار معلوم می شود نه در شعار ؛ اصول گرایی و اصلاح طلبی با گذشت و ایثار در کردار مشخص و هویدا می شود.

میزان واقعی و ارزش اصلی مدعیان این دو در زیر پا گذاشتن تمامیت خواهی و ذبح هوای نفسانی به خاطر قوام و دوام این مکتب ها نمایان می شود. در واقع اصول گرا و اصلاح طلب واقعی کسی است که حاضر است ازمنیت خارج شود و با گذشت و از خود خواهی و تک محوریبه هم گرایی و هم افزایی برسد. یکی از اصلی ترین معیار شناخت افراد اصول گرا و اصلاح طلب واقعی عرصه رقابت و انتخابات است و در این عرصه است که میتوان مدعیان واقعی را شناخت . الان زمان آزمون فرا رسیده است و باید مدعیان واقعی در عرصه عمل خودرا اثبات کنند ؛ در این میدان رقابت اصلاح طلبان بویراحمدپایبندی خود را به این اصول نشان داده اند همان طوری که مهندس بهرامی به عنوان نامزد اصلاح طلبان بارها در اظهار نظرها و مصاحبه های مطبوعاتی و رسانه ای گفته اند به خاطر اجماع ؛ هم گرایی و هم افزایی بین اصلاح طلبان حاضر است به نفع موسوی کناره گیری کند و ابشان با توجه به هزینه های زیادی که در این زمینه متحمل شده است و چندین سال است که کار کرده است ولی با همه این وجود پذیرفته اند که اصلاح طلبی خویش را در عرصه عمل نه در شعار اثبات نماید . اما آیا مدعیان اصول گرایی بویراحمد استاد هدایت خواه و حاج روشنفکر حاضرند در این عرصه عملا اصول گرایی خود را اثبات نمایند؟ این دو بزرگوار آزمونی سخت و بزرگ در پیش روی دارند ؛ البته می شود با گذشت و بزرگواری به راحتی از این آزمون عبور کرد و باید پایبند ی خویش به این اصول را به مردم نشان دهند و باید از دو قطبی و چند قطبی کردن اصول گرایان حذر کنند.

البته پیشتر استاد هدایت خواه در مصاحبه ای گفته بودند در این زمینه حاضرم هر کاری باشد انجام دهم و اکنون زمان آن فرا رسیده است و با توجه به شناختی که از ایشان داریم و به عنوان استاد اخلاق همه او را می شناسند منتظر پایبندی ایشان به آن وعده هستیم که قبلا نوید آن را داده بودند استاد ارجمند با توجه به اقبال عمومی و جلوتر بودن حاج روشنفکر در این عرصه منتظر عمل عارف گونه شما هستیم . با توجه به نظر سنجی و اقبال عمومی حاج مهدی روشنفکر در این میدان از همه اصول گرایان جلوتر است ؛ باور کنید اگر این اقبال و این موجبه سمت شما بود همین درخواست را از حاج روشنفکر می داشتم . استاد ارجمند با توجه به شناخت و منش شما که بیشتر حول اخلاق محوری است منتظر گذشت و ایثار عارف گونه شما هستیم ؛ امیدواریم که در این آزمون عمل گرا نه شعار گرا به اصول گرایی تان سر بلند بیرون آیید . انشاءالله تعالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی