تاریخ انتشار : جمعه 8 ژانویه 2016 - 4:03
کد خبر : 5044
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راز زن جوان در توطئه مرگبار جسد سوخته در نزدیکی شهر یاسوج بسته هستند

راز زن جوان در توطئه مرگبار جسد سوخته در نزدیکی شهر یاسوج

راز زن جوان در توطئه مرگبار جسد سوخته در نزدیکی شهر یاسوج

در این پرونده شاهدیم که زن جوان به جای این‌که سعی کند مشکلاتی را که با شوهرش داشته از طریق گفت‌وگو و مشورت گرفتن از خانواده‌هایشان حل کند راه خطا می‌پیماید و با برقراری یک ارتباط نادرست و دور از شئونات خانوادگی زندگی خود و مرد جوانی را به بیراهه می‌کشاند و سرانجام نیز برای رسیدن به تمایلات نفسانی خود جان فرد بیگناهی را می‌گیرند.

نسیم دنا -گروه حوادث : تابستان ۹۴ در محل کارم چند پرونده جنایی را بررسی می‌کردم که از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع شدم جسد سوخته مردی در یکی از گردنه‌های کوهستانی در سه کیلومتری شهر یاسوج  پیدا شده است.635876732953041300

سرهنگ کارآگاه خداکرم پاکروان رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه‌و بویراحمد با ذکر این مقدمه نوشت: دستورهای لازم را دادم و گروهی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی همراه کارشناسان بررسی صحنه جرم در محل کشف جسد که مردی رهگذر آن را پیدا کرده بود، حضور یافتند.
بررسی‌‌های اولیه نشان می‌داد جسد متعلق به مرد جوانی است که زیریک خودروی پاترول سوخته است و ساعاتی از مرگ او می‌گذرد.
در بررسی‌های مقدماتی احتمال می‌رفت خودروی این مرد دچار نقص فنی شده و زمانی که راننده برای رفع نشت بنزین به زیر خودرو رفته، ناگهان خودرو آتش گرفته و او گرفتار شده است.
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای مشخص شدن هویت این مرد آغاز شد تا این‌که زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی و مشاهده تصویر فرد فوت شده گفت که این جسد سوخته متعلق به شوهرش است که صبح زود برای آبیاری باغشان خانه را ترک کرده و دیگر بازنگشته است.
زمانی که برای یافتن وی به کلانتری محل رفته، متوجه شده خودرویی آتش گرفته و راننده آن فوت شده که با اطلاعات به‌دست آمده از آنها متوجه شده جسد متعلق به شوهرش است.
ده روز از مرگ این مرد گذشته بود که خانواده او با حضور در پلیس آگاهی شکایتی را مطرح کردند و گفتند که گمان می‌کنند پسرشان به قتل رسیده و مرگ او نمی‌تواند بر اثر حادثه باشد.
با این شکایت کارآگاهان جنایی به تحقیقات ادامه دادند و با توجه به این که زمان زیادی باید سپری می‌شد تا نظریه پزشکی قانونی علت مرگ را مشخص کند.
تصمیم گرفتیم فیلم‌هایی را که کارشناسان صحنه جرم پلیس آگاهی از محل کشف جسد ثبت کرده بودند دوباره بررسی کنیم.
چند مرتبه فیلم‌های مورد نظر را بررسی کردیم تا این‌که متوجه شدیم همه جای بدن مقتول در آتش سوخته بود، جز کف پاهایش.
همین موضوع من و همکارانم در پلیس جنایی را بر آن داشت که به احتمال زیاد او به قتل رسیده و بعد عامل یا عاملان جنایت برای این‌که مرگ او را حادثه جلوه دهند جسد را به این مکان منتقل کرده‌اند.
در این مرحله به اولین فردی که مظنون شدیم همسر مقتول بود. او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و مورد بازجویی قرا%B

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی