کیفیت بخشی آموزشی و توانمند سازی مدیران مدارس در اولویت است
خدامراد دانش پایه توجه به فضای فیزیکی، نیازهای آموزشی، ارتباط وتعامل بین عوامل آموزشی، اولیاء و دانش اموزان با همدیگرو همچنین راهنمایی وتشویق معلمان به استفاده از روشهای یادگیری نوین را از مهمترین راهکارهای بهبود کیفیت آموزشی برشمرد
نسیم دنا : معاون آموزش متوسطه شهرستان بویراحمد گفت ارتقاء کیفیت آموزش متوسطه و توانمند سازی مدیران مدارس از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،خدامراد دانش پایه گفت : طرح و برنامه کیفیت بخشی آموزشی از زیر مجموعه های طرح های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که مورد تاکید مسولین آموزرش و پرورش است
وی گفت هدف اصلی طرح سیاست کیفیت بخشی آموزشی در مدارس، ارتقای کیفی و کمی سطح مدیریت آموزشگاه ها ، توانمد سازی مدیران مدارس واجرای برنامه تعالی مدیریت با اتکا به راهکاری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است وی افزوداین طرح در واقع تغییر نگرش به مدرسه، کارکردها و عملکرد های آن است
دانش پایه اضافه کرد: با اصلاح نگاه کمیت گرایی، کیفی بخشی به فعالیت های مدارس را در دستور کار قرار داده ایم و به همین منظور نظارت بر فعالیت مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی را تشدید کرده ایم تا خروجی مدارس مطلوب و با کیفیت باشد.
وی گفت : اکنون بیشتر برنامه های مدارس با مشارکت دانش آموزان و همچنین اولیا مدارس اجرا می شود تا بیش از پیش شاهد توسعه، تقویت و پر رونق شدن برنامه های علمی، آموزشی، فرهنگی و پرورشی در مدارس استان باشیم
معاون آموزش متوسطه شهرستان بویراحمد با بیان اینکه برای بالا بردن کیفیت آموزشی نیاز به شاخص هایی داریم گفت: توجه به محیط یادگیری ، عوامل انسانی و ارتباطات از مهمترین شاخص هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد
دانش پایه توجه به فضای فیزیکی، نیازهای آموزشی، ارتباط وتعامل بین عوامل آموزشی، اولیاء و دانش اموزان با همدیگرو همچنین راهنمایی وتشویق معلمان به استفاده از روشهای یادگیری نوین را از مهمترین راهکارهای بهبود کیفیت آموزشی برشمرد
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰