تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 3:45
کد خبر : 4978

ممنوعیت سردفتری ازدواج و طلاق برای وکلای رسمی دادگستری و کارکنان رسمی و پیمانی دستگاه‌های دولتی

ممنوعیت سردفتری ازدواج و طلاق برای وکلای رسمی دادگستری و کارکنان رسمی و پیمانی دستگاه‌های دولتی

،سعید محوری با بیان این مطلب گفت: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مصوبه رئیس قوه قضاییه مبنی بر الحاق یک تبصره به نظامنامه مربوط به انتخاب سر دفتران ازدواج و طلاق را برای انتشار در روزنامه رسمی اعلام کرد.

814427364_107469مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد ازممنوعیت انتصاب کارکنان رسمی و پیمانی دستگاه‌های دولتی به سردفتری ازدواج و طلاق خبرداد:

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد استان کهگیلویه وبویراحمد ،سعید محوری با بیان این مطلب گفت: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مصوبه رئیس قوه قضاییه مبنی بر الحاق یک تبصره به  نظامنامه مربوط به انتخاب سر دفتران ازدواج و طلاق را برای انتشار در روزنامه رسمی اعلام کرد.

وی افزود: این تبصره که به عنوان تبصره ۵ به ماده ۲ نظامنامه مربوط به انتخاب سردفتران ازدواج و طلاق الحاق شده است در روزنامه رسمی اول دی ماه ۱۳۹۴ منتشر شده است.

محوری خاطرنشان کرد: مفاد این تبصره مبنی بر ممنوعیت افراد دارنده پایه‌های قضایی، وکلای دادگستری و کارکنان رسمی و پیمانی دستگاه‌های دولتی از سردفتری ازدواج و طلاق در بند ۳ قسمت تذکرات مهم آگهی ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج ۱۳۹۴ اشاره شده است.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به  شرح متن تبصره ۵ الحاقی به ماده ۲ نظامنامه مربوط به انتخاب سردفتران دفاتر ازدواج و طلاق و نقل و انتقال آنان مصوب ۱۳۹۴/۹/۲۲ : گفت: درتبصره ۵ ماده ۲ نظامنامه دارندگان پایه‌های قضایی، وکلای رسمی دادگستری و کارکنان رسمی و پیمانی دستگاه‌های دولتی مادام که به مشاغل مذکور اشتغال دارند، نمی‌توانند به سردفتری ازدواج و طلاق منصوب شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی