تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 5:13
کد خبر : 4948

اقدام ابتکاری مدیرآموزش وپرورش گچساران در تقدیر از سرگروهای آموزشی فنی حرفه ای استان

اقدام ابتکاری مدیرآموزش وپرورش گچساران در تقدیر از سرگروهای آموزشی فنی حرفه ای  استان

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران با ارسال پیامی به سرگروهای آموزشی فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد از بازدید آنها از هنرستانهای آین شهرستان تشکر وقدردانی کرد.

11111نسیم دنا : مدیرآموزش وپرورش گچساران با ارسال پیامی به سرگروهای آموزشی فنی وحرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد از بازدید آنها از هنرستانهای این شهرستان تشکر وقدردانی کرد.
سید ظهیر الدین پورالحسینی با بیان اینکه بازدیدهای آموزشی نقش مهمی در ارتقاء کیفیت آموزشی دارد و منجر به رفع ایرادات واصلاح امور می شود تصریح کرد:آموزش وپرورش شهرستان گچساران از تلاش وجدیت سرگروهای آموزشی فنی وحرفه ای استان که با جدیت مسائل آموزشی هنرستانهای این شهرستان را مورد ارزیابی قرار دادند از نظرات وپیشنهادات آنان برای کیفیت بخشی آموزشی استقبال می کند.
وی گروهای آموزشی را بازوان تخصصی آموزش وپرورش عنوان کردوگفت: نقش سرگروه‌های آموزشی در نظارت بر روند فعالیت‌های آموزشی بسیار مهم وتاثیر گذار است.
سید ظهیر الدین پورالحسینی شاداب‌سازی مدارس را از برنامه‌های آموزش و پرورش این شهرستان برای ارتقاء تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی، فضای آموزشی و تجهیزات نقش بسیار مهم و موثر در بهبود فعالیت‌های آموزش و پرورش دارند که باید به آنها توجه جدی شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم با همت و تلاش هنرآموزان ومعلمان در سال تحصیلی جدید شاهد شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان این دیار بیش از گذشته در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.
رئیس گروهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفتگو با خبرنگار نسیم دنا از توجه خاص مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران به گروهای آموزشی تشکر وقدردانی کرد وگفت: گروهای آموزشی در بازدید از واحدهای آموزشی نقاط ضعف وقوت را شناسایی و راهکار لازم را در زمینه رفع آنها ارائه می دهند.
داوود نیکبخت برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه هنرآموزان شهرستانهای باشت ،بهمئی و گجساران را در رشته های مختلف فنی در بازدید از هنرستانهای گچساران ،برای تبادل اطلاعات و تجربیات همکاران بسیار مفید ارزیابی کرد.
وی ازمهمان نوازی و حس مسئولیت پذیری مدیر آموزش وپرورش گجساران وهمکاران پرتلاش ایشان صمیمانه تشکر وقدردانی کرد..
.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی