تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 دسامبر 2015 - 4:29
کد خبر : 4915

اعضای هیأت بازرسی انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

اعضای هیأت بازرسی انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

پژمان نیک اقبالی در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دموکراسی و انتخابات آزادی که در کشور پایه گذاری شده است قانون گذار به خوبی همه ارکان را مشخص کرده است.

1929502نسیم دنا :معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج عضو هیأت بازرسی انتخابات این استان مشخص شدند.

 پژمان نیک اقبالی  در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دموکراسی و انتخابات آزادی که در کشور پایه گذاری شده است قانون گذار به خوبی همه ارکان را مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته شاهد انتخابات باشکوهی در سطح کشور بودیم، اظهار داشت: در کنار هیأت های اجرایی و نظارت، هیأت بازرسی نیز در استان تشکیل شد.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه این هیأت از پنج عضو تشکیل شده است، تصریح کرد: اعضای این هیأت مکمل هیأت های اجرایی و نظارت خواهند بود.

وی بیان کرد: همانگونه که دیگر هیأت ها در شعب اخذ رأی نماینده خواهند داشت، از طرف هیأت بازرسی نیز اعضایی برای نظارت بر صندوق های رأی انتخاب خواهند شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این هیأت متشکل از معاون عمرانی استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیرکل بازرسی استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرکل غله استان به عنوان اعضای این هیأت مشخص شدند.نیک اقبالی یادآور شد: همچنین هیأت های بازرسی شهرستانها متشکل از سه عضو در سطح شهرستان های استان نیز تشکیل می شوند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان بر لزوم همکاری همه ادارات در آزادسازی نیروها و امکانات در راستای همکاری با هیأت بازرسی تأکید کرد.نیک اقبالی عنوان کرد: هیأت بازرسی انتخابات استان آمادگی وصول گزارشات را دارد و اگر تخلفی صورت گیرد مطابق قانون با تخلفات برخورد می کند.

وی با اشاره به همزمانی دهه فجر امسال با بحث انتخابات، بیان کرد: امسال رویکرد متفاوتی در خصوص افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها داریم و مدیران از افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی که شائبه تبلیغات برای انتخابات به وجود می آورد خودداری کنند و بهره برداری از چنین پروژه هایی به زمان دیگری موکول شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی