تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 دسامبر 2015 - 4:00
کد خبر : 4909

مهمترین خواسته دولت برگزاری انتخابات با مشارکت بالا و سالم است.

مهمترین خواسته دولت برگزاری انتخابات با مشارکت بالا و سالم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مهمترین خواسته دولت را برگزاری انتخابات با مشارکت بالا و سالم دانست و بر لزوم خودداری رسانه ها از ملتهب کردن فضا در آستانه انتخابات تأکید کرد.

IMG13083313نسیم دنا :  استاندار کهگیلویه و بویراحمد مهمترین خواسته دولت را برگزاری انتخابات با مشارکت بالا و سالم دانست و بر لزوم خودداری رسانه ها از ملتهب کردن فضا در آستانه انتخابات تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم دنا ، سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد بسته شدن پرونده PMD ایران در آژانس بین المللی را گام دیگری از موفقیت های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: امیدوراریم این اتفاق به رفع کارآمد همه تحریم ها بینجامد.

وی با اشاره به اینکه توسعه صادرات و افزایش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی سیاست های اصلی دولت پس از رفع تحریم ها است، اظهار داشت: استان ما نیز باید به عنوان بخشی از کشور در این حوزه ها فعالیت خود را افزایش دهد.

خادمی با تأکید بر برنامه ریزی کارآمد دستگاه های اقتصادی در این حوزه ها، یادآور شد: در مدت اخیر فعالیت های اقتصادی خوبی در استان صورت گرفت اما با توجه به تأثیرپذیری این فعالیت ها از شرایط کلی کشور، کار به صورت مطلوب صورت نگرفته است.

وی توسعه صادرات غیرنفتی را یکی از مهمترین راه های توسعه اقتصادی عنوان و تصریح کرد: در این زمینه پتانسیل های خوبی در این استان وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برنامه راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی استان در حال تدوین است.

خادمی از سفر به روسیه به عنوان گامی مهمی در راستای افزایش صادرات این استان نام برد و تأکید کرد: علاوه بر این، برنامه های دیگری نیز باید از طرف فعالین اقتصادی استان برای بهبود وضعیت صادرات انجام شود.

اکثر پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد فعال است

وی در خصوص پروژه های عمرانی استان نیز با بیان اینکه برخی از دستگاه های اجرایی استان فعالیت مطلوبی در این زمینه دارند، یادآور شد: با وجود نامناسب بودن شرایط مالی کشور اکثر پروه های استان فعال است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتبارات موجود در خزانه استان نیز یادآور شد: بهتر است هر چه سریعتر این نقدینگی به منظور تسریع در عملیات پروژه های عمرانی توسط دستگاه های مربوطه از خزانه دریافت شود، زیرا برداشت نکردن این اعتبارات از خزانه در تخصیص بعدی که به این استان تعلق می گیرد تأثیرگذار است.

خادمی بیان کرد: در صورتی که تا دو روز دیگر دستگاه های ذی حساب اقدم به دریافت نقدینگی ها از خزانه نکنند، این اعتبارات در جاهای دیگری هزینه خواهد شد.

انتخابات ادامه موفقیت سیاست خارجی در داخل کشور است

وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات، این موضوع را مکمل موفقیت در بحث سیاست خارجی عنوان و اضافه کرد: برگزاری مطلوب انتخابات می تواند ادامه دهنده موفقیت سیاسیت خارجی در داخل کشور باشد.

خادمی با بیان اینکه خدمتگذاری مطلوب به مردم بهترین تبلیغ برای دولت و سیاست های دولت است، تصریح کرد: نباید زحماتی که مجموعه اجرایی استان برای برگزاری انتخابات می کشد به علت ضعف یک مدیر با تخلف یک فرد یا گروه خاص از بین برود.

وی تأکید کرد: در انتخابات پیش رو همه ادارات وظایف خاص خود را دارند و تنها سطوح این وظایف متفاوت است.

معطل کردن کارهای مردم به خاطر انتخابات قابل قبول نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از روز ثبت نام انتخابات مدیران نباید دنبال کاندیداهای خاصی راه افتاده و نباید نسبت به تعریف پروژه های خاص اقدم کنند و از طرف دیگر معطل کردن کارهای مردم به خاطر انتخابات قابل قبول نیست.

خادمی همچنین به نقش رسانه ها در انتخابات پیش رو اشاره داشت و بیان کرد: رسانه ها در آستانه انتخابات فضا را ملتهب نکنند و اطللاعات مد نظر را تنها از ستاد انتخابات دریافت کنند و از کانال های غیررسمی خبر منتشر نکنند زیرا چنین کاری باعث سردرگمی مردم می شود.

وی تأکید کرد: در صورتی که کسی بخواهد در بحث انتخابات خلل و بی نظمی ایجاد کند با چنین افرادی قاطعانه برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی