تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 دسامبر 2015 - 11:52
کد خبر : 4876

حضور شبانه‌روزی نیرو‌های امدادی در بیش از ۲۱ گردنه برفگیر کهگیلویه و بویراحمد

حضور شبانه‌روزی نیرو‌های امدادی در بیش از ۲۱ گردنه برفگیر کهگیلویه و بویراحمد

نسیم دنا: رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمدگفت: به طور شبانه‌روزی نیرو‌های امدادی در بیش از ۲۱ گردنه برفگیر کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. منوچهر سیاهپور ،کنترل دقیق و نظارت مضاعف در جاده‌ها را از وظایف مهم پلیس‌راه دانست و افزود: با اجرای طرح زمستانه همه خودروها باید مجهز به زنجیر چرخ و

13910504000016_PhotoA

نسیم دنا: رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمدگفت: به طور شبانه‌روزی نیرو‌های امدادی در بیش از ۲۱ گردنه برفگیر کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

منوچهر سیاهپور ،کنترل دقیق و نظارت مضاعف در جاده‌ها را از وظایف مهم پلیس‌راه دانست و افزود: با اجرای طرح زمستانه همه خودروها باید مجهز به زنجیر چرخ و سایر ملزومات زمستانی باشند و این موضوع تنها شامل رانندگان در مناطق سردسیری نیست.

سیاهپور از استقرار ۴۰۰ گروه امدادی و خدماتی شامل نیروهای پلیس‌راه، راهداری، فوریت‌های پزشکی، امداد و نجات هلال‌احمر و آتش‌نشانی در محورهای کوهستانی و صعب‌العبور استان خبر داد.

سیاهپور بیان کرد: بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده اصلی فرعی و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از ۳ هزار کیلومتر از این راه‌ها، کوهستانی، برف‌گیر و صعب‌العبور است.

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خودروها باید حتما به وسایل گرمایشی از جمله بخاری در فصل زمستان مجهز باشند، خاطرنشان کرد: بخاری، برف‌پاک‌کن سالم و زنجیر چرخ از اهم وسایل و لوازم مورد نیاز برای تردد در جاده‌های کوهستانی است.

وی با توصیه به همه رانندگان برای رعایت قانون و توجه به اخطارها پلیس تأکید کرد: پلیس‌راه استان تنها به حفظ امنیت و سلامت شهروندان توجه دارد و هرگونه اعمال قانون به معنای سخت‌گیری نخواهد بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی