تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 دسامبر 2015 - 20:06
کد خبر : 4824

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در لییک برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در لییک برگزار شد

به گزارش نسیم دنا، مراسم بزرگداشت مقام دانشجو توسط دانشگاه پیام نور شهر لیکک در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با حضور پر شور دانشجویان و اساتید دانشگاه بهمئی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور واحد لیکک برگزار شد.

dsc505452[1]به گزارش نسیم دنا، مراسم بزرگداشت مقام دانشجو توسط دانشگاه پیام نور شهر لیکک در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با حضور پر شور دانشجویان و اساتید دانشگاه بهمئی برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد لیکک در این مراسم ضمن بزرگداشت روز دانشجو و تبریک به تمامی دانشجویان سراسر کشور گفت:۱۶ آذر بهترین فرصت است که به رسالت و هویت دانشجویان بپردازیم.

سید سجاد موسوی مطهر گفت: دانشجویان ما برای استکبار ستیزی، استبداد ستیزی و استقلال طلبی در سخت‌ترین شرایط اعتراض کردند تا حادثه تلخ دانشگاه تهران و شهادت سه تن از دانشجویان در اعتراض به حضور نیکسون رخ دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد لیکک با اشاره به توصیف دکتر شریعتی از آن حادثه گفت:معلم شهید، دکتر شریعتی بهترین توصیف را در مورد حادثه تلخ ۱۶ آذر داشت که گفته بود” اگر اجباری که به زنده ماندن دارم نبود، خود را در برابر دانشگاه آتش می‌زدم .

وی تصریح کرد: حال باید بینیم بعد از گذشت چندین سال از آن حادثه دانشجویان ما تا چه اندازه به رسالت و مطالبه گری خود دست یافتند.

موسوی مطهر افزود: اکنون کشور جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته قدرتمند شده است و اساسی‌ترین متغیر در معادلات منطقه کشور ما است.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد لیکک افزود: در برجام ۶ قدرت جهانی یک طرف و ایران در طرف دیگر قرار گرفت و یا در اربعین حسینی میلیون‌ها زائر ایرانی با آرامش خاطر بیخ گوش گروه‌های تکفیری داعش به راهپیمائی کردند و به برکت قدرت کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران، همه آنها به سلامت به کشور بازگشتند .

موسوی مطهر عنوان کرد: اصلی‌ترین حوزه برای تحولات اساسی در کشور حوزه دانشگاه است که در حوزه اقتصادی هم می‌تواند نقش موثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در زمینه‌های دیگر هم ما پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم واما به دلایل مختلفی چون تحریم های ظالمانه رشد مناسب اقتصادی نداشتیم، تاکید کرد: باید بتوانیم در حوزه اقتصادی به نتیجه مطلوبی برسیم.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد لیکک در این مراسم به تعاملات این دانشگاه در طول یک سال گذشته با نهادهای فرهنگی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته با کمک کمیته امداد امام خمینی، اداره ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان، ادراره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی دیگر از نهادهای شهرستان توانستیم برنامه‌های فرهنگی و علمی مناسبتی برای دانشجویان داشته باشیم که از همکاری این ادارات قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی