تاریخ انتشار : شنبه 21 نوامبر 2015 - 4:07
کد خبر : 4761

کهگیلویه وبویراحمد رتبه ۲۸ ثبت ازدواج در کشور را دارد

کهگیلویه وبویراحمد رتبه ۲۸ ثبت ازدواج در کشور را دارد

سعید محوری اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۶۹۳ طلاق به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشته است.

139405161351108545829154نسیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد از رشد ۳۴ درصدی طلاق در استان خبر داد و گفت: کهگیلویه وبویراحمد رتبه ۲۸ ثبت ازدواج در کشور را دارد.

سعید محوری  اظهار داشت:  در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۶۹۳ طلاق به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ۶ماهه نخست امسال  تعداد ۳ هزار و ۸۸۷ ازدواج به ثبت رسیده که در این زمینه این استان در رتبه ۲۸کشور قرار دارد.

محوری بابیان اینکه ازدواج یک سنت حسنه است،عنوان کرد: باید شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بالارفتن سن ازدواج سبب بروز مشکلات روحی و روانی و افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، تصریح کرد: همواره بر ازدواج آسان در دین مبین اسلام تاکید شده است.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: می‌توان با راه‌اندازی کمپین مشاوره ازدواج جوانان را به ازدواج با سبک ایرانی و اسلامی ترغیب کرد.

وی یکی از مهم‌ترین دلایل تأخیر ازدواج جوانان را بیکاری عنوان کرد و گفت: مسئولان می‌توانند با فراهم کردن شرایط اشتغال و ارائه تسهیلات شرایط را برای ازدواج جوانان مهیا کنند.

محوری بابیان اینکه ماهواره  صلاح دشمن در شبیخون فرهنگی است، اظهار داشت: رشد آمار طلاق ناشی از آثار مخرب ماهواره و فضای مجازی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی