تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 نوامبر 2015 - 14:57
کد خبر : 4745

۵ هزار انشعاب غیر مجاز برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

۵ هزار انشعاب غیر مجاز برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

داود راهزادی گفت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی و تقویت شبکه‌ها و تاسیسات برق این استان صورت گرفته است.

1905958نسیم دنا : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از وجود پنج هزار انشعاب غیر مجاز برق در این استان خبر داد.

 داود راهزادی  در گفتگو با خبرنگاران افزود: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی و تقویت شبکه‌ها و تاسیسات برق این استان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۴۰۰ میلیون تومان صرف تامین روشنایی معابر شهرستان کهگیلویه شده است، اظهار داشت: برخی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و تعدادی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۷ پروژه برقرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در دست اجرا است.

راهزادی با اشاره به برق رسانی به عشایر استان، بیان کرد :تا پایان سال جاری ۵۰۰ خانوار عشایری از پنل خورشیدی برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به هزینه سنگین تلفات برق و ضرورت برخورد قانونی با انشعابات غیرمجاز، گفت: پنج هزار انشعاب غیر مجاز برق در استان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از همه ظرفیت‌ها برای اجرای طرح‌های برق‌رسانی در نقاط مختلف استان استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی