تاریخ انتشار : دوشنبه 16 نوامبر 2015 - 15:19
کد خبر : 4723

اعلام کاندیداتوری منوچهر سیف السادات در انتخابات مجلس شورای اسلامی

اعلام کاندیداتوری منوچهر سیف السادات در انتخابات مجلس شورای اسلامی

منوچهر «سیف السادات» از فعالان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را برای حضور در انتخابات دهم مجلس در حوزه ی انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اعلام کرد.

indexنسیم دنا : سید منوچهر «سیف السادات» از فعالان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را برای حضور در انتخابات دهم مجلس در حوزه ی انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ، وی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شخصیت ها و گروه‌های زیادی جهت حضور در صحنه انتخابات از بنده دعوت کردند که در نهایت با جمع بندی و مشورت بسیار تصمیم به شرکت در انتخابات گرفته‌ام.

وی در جواب این سوال که ایا تا پایان در انتخابات می‌ماند یا ممکن است به نفع کسی کنار برود، گفت: قطعا آمده ام که بمانم و کنار رفتن بازی با اعتبار سیاسی افراد است.

سیف السادات با اشاره به وضعیت سیاسی اصلاح‌طلبان کهگیلویه افزود: اولویت بنده کار تشکیلاتی و تلاش برای موفقیت جریان سیاسی می‌باشد و در این مسیر اگر تصمیم بر اجماع اصولی و همه جانبه اتفاق بیفتد قطعاً حمایت خواهم کرد.

وی در مورد اینکه آیا با سایر نامزدهای اصلاح طلب نیز صحبتی داشته است گفت: اکثر کسانی که از جریان اصلاحات قصد کاندیداتوری دارند دوستان و همفکران ما هستند و از نظر بنده هیچ محدودیتی برای فعالیت نیست ولی کسانی که از اجماع می‌گویند باید در صورت تحقق این مهم تمکین نمایند.

سیف السادات در پایان تاکید کرد: به زودی  در نشست با رسانه‌ها برنامه ها ی انتخاباتی‌ام را تشریح خواهم کرد.

لازم به ذکر است  سید منوچهر سیف السادات دانشجوی مقطع دکتری در رشته حقوق عمومی و وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی