تاریخ انتشار : یکشنبه 8 نوامبر 2015 - 19:39
کد خبر : 4667

متولیان اراضی ملی نسبت به صدور سند جهت حفظ بیت المال احساس مسئولیت بیشتری کنند.

متولیان اراضی ملی نسبت به صدور سند جهت حفظ بیت المال احساس مسئولیت بیشتری کنند.

محوری با اشاره با تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر حفاظت از منابع ملی وبیت المال خاطرنشان کرد : انتظار می رود متولیان امور برای جلوگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی بیش از هر زمان دیگر حساسیت بیشتری داشته باشند ونسبت به سند دار کردن این اراضی اقدام کنند.

96نسیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگاران از متولیان امور اراضی ملی خواست نسبت به سند دار شدن اراضی ملی  حساسیت  بیشتری داشته باشند.

سعید محوری با اشاره به اینکه همواره به مسئولین و متولیان حفاظت از عرصه های ملی و منابع طبیعی برای مستند سازی این اراضی و پیگیری صدور سند مالکیت تأکید شده است، گفت:  در این زمینه بنای ما بر یادآوری  است  و همواره اهمیت این موضوع را به دستگاههای مرتبط  گوشزد کرده ایم .

وی با بیان  به اینکه پرونده های زیادی در این عرصه در محاکم قضایی وجود دارد  خاطرنشان کرد : برای جلوگیری از ورود هزاران پرونده به دستگاه قضایی در این رابطه، قطعا با ساماندهی وضعیت اراضی و تثبیت مالکیت آنها می تواند اتفاق بیفتد

محوری در تشریح آثار مستند سازی اراضی ملی، منابع طبیعی و موقوفات و صدور سند مالکیت رسمی برای این اراضی گفت: بخشی از آنچه که امروز در حال اتفاق از طرف افراد فرصت طلب و سودجو در حوزه تصرفات غیرقانونی و شبانه اراضی ملی در سطح کشور می باشد، نتیجه عدم اجرای کامل وظائف دستگاههای متولی صیانت از اراضی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه گفت: رسانه ها در این امر به عنوان زبان گویای جامعه رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید در کنار تمامی مسایل و مشکلات به این امر مهم بیش از هر زمان دیگری توجه کنند .

وی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر حفاظت از منابع ملی وبیت المال خاطرنشان کرد : انتظار می رود متولیان امور برای جلوگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی بیش از هر زمان دیگر حساسیت بیشتری داشته باشند ونسبت به سند دار کردن این اراضی اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی