تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 نوامبر 2015 - 20:05
کد خبر : 4628

جوابیه شرکت بیمه آتیه سازان حافظ شعبه کهگیلویه و بویراحمد پیرامون درج یک خبر

جوابیه شرکت بیمه آتیه سازان حافظ شعبه کهگیلویه و بویراحمد پیرامون درج یک خبر

پایگاه خبری تحلیلی خبری نسیم دنا ضمن سپاس وتشکر فراوان از پاسخگو بودن سرپرست شعب بیمه آتیه سازان در کهگیلویه وبویراحمد در رابطه با مشکل مطرح شده که منجر به حل آن شد اعلام می کند که در راستای رسالت مطبوعاتی و رسانه ای خویش بدون توجه به مسائل حاشیه ای برای بیان مشکلات ، آلام ودردهای مردم و پاسخگو کردن مسئولان گام برمی دارد وبه اصل امانت داری ،صداقت واصول حرفه ای در عرصه خبری پایبند خواهد بود .

IMG17170344نسیم دنا : درپی درج خبری مربوط به نارضایتی فرهنگیان از خدمات  بیمه آتیه سازان  جوابیه ای  از شرکت بیمه آنیه سازان حافظ شعبه کهگیلویه و بویراحمد  برای تنویر افکار عمومی به پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ارسال شده  که عین متن جوابیه جهت اطلاع خوانندگان عزیز منتشر می شود.

مدیر مسئول محترم سایت نسیم دنا

با سلام و احترام، به پیوست جوابیه شرکت بیمه آتیه سازان حافظ ایفاد میگردد، مستدعی است دستور فرمائید طبق قوانین و ضوابط و اخلاق رسانه ای و مطبوعاتی در همان ستون درج گردد.

جوابیه شرکت بیمه آتیه سازان حافظ شعبه کهگیلویه و بویراحمد به سایت نسیم دنا در پی درج مطلبی تحت عنوان” نارضایتی فرهنگیان شهر یاسوج از خدمات بیمه آتیه سازان

و عدم بود و عدم، و بشر هیچ نداشت تا آنگاه که حضرت حق، رسولانی فرستاد برای آموزش و این بارگاه عظیم کبریایی با بعثت نبی اکرم تکمیل شد و آموزش به غایت رسید و از این رو معلمی شد شغل انبیاء و کیست آنکه نداند جایگاه این رسولان همیشگی تاریخ را

لیکن این روزها گویی هر آنکه دستش به صفحه کلید رایانه می رسد پنجره ای می گشاد به خیابان پر عبور و مرور پرسش گران جامعه.

گزارشی که پایگاه[ نسیم دنا] آن را بدون تحلیل منتشر نموده، هرکس را که اندک اطلاعی از شرایط داشته باشد متعجب که نه! حیران میکند.

مصاحبه کننده ! مصاحبه شونده ! تحلیل گر ! و ناشر محترم !

صرفا” جهت اطلاع باید بدانید فرهنگیان طرف قرارداد این شرکت در شهرستان بویراحمد، شامل بیمه شدگانی از قبیل بازنشستگان آموزش و پرورش – اگر قبول بفرمائید – ، کارمندان اداره کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آموزش و پرورش و ( البته کارمندان آموزش و پرورش شهرستان ) می باشند.

بنا به رسالت خبرنگاری و نه خبر سازی باید حوزه مورد نظر را تفکیک می فرمودید که نفرمودید… بگذریم…

و اما بوالعجب است اظهارات ریاست محترم اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد جناب آقای تیموری !

جناب آقای تیموری – البته طبق آنچه نسیم دنا منتشر نموده – چند ادعا دارد که گمانم واگویی آنان بیشتر به شوخی در مجالس شبیه است تا اظهار نظر یک کارشناس، آنهم در مهمترین دستگاه دولتی کشور .

تاریخ انتشار خبر ۱۱/۰۸/۹۴ می باشد، در این خبر ادعا شده [[ دو هفته قبل صد برچسب تحویل دادند ]]، ۰۳/۰۸/۹۴ و ۰۶/۰۸/۹۴ آخرین مراحل دریافت هولوگرام دارای مستندات با مهر و امضاء جناب آقای تیموری می باشد، چگونه از بین تاریخ های فوق الاشاره [[ دو هفته معادل چهارده روز ]] استخراج میشود، راهی به ذهن متبادر نمی شود الی آنکه ” پیدا کنید سیب زمینی فروش را”

۲-   از واژه ” بوالعجب” که فراتر برویم این اظهار نظر جناب آقای تیموری است :

[[۵۰% بیمه تکمیلی فرهنگیان را آموزش و پرورش و ۵۰% آنرا فرهنگیان پرداخت میکنند، در هر ماه به ازای هر فرهنگی جهت این بیمه ۱۵ هزار تومان از حقوق انان کسر و به همین اندازه آموزش و پرورش به حساب آتیه سازان واریز میکند]] .

جناب ایشان برای کسب اطلاعات می توانند به مفاد قرارداد مراجعه نمایند، لیکن جهت تنویر افکار خوانندگان این پایگاه خبری! تحلیلی! لازم به توضیح است که قرارداد جاری بیمه طلایی کارمندان و کارکنان محترم وزارت اموزش و پرورش بصورت صندوقی است، بدین معنا که : از مبالغ فوق “ریالی” به حساب شرکت آتیه سازان واریز نمی گردد، بلکه کل این مبالغ به یک حساب متمرکز متعلق به وزارت آموزش و پرورش واریز و خسارتهای بیمه ای کارکنان از آن محل برداشت میگردد.

و صد البته هرگز لازم نیست که ما بدانیم چرا ریاست محترم اداره تعاون و امور رفاهی یک دستگاه عریض و طویل، در حوزه عملکرد خود کلیات را هم بخاطر نمی آورد… بازهم بگذریم ..

و باز هم بالاتر … [[ یکی از فرهنگیان میگوید این بیمه نه تعهد دندان پزشکی دارد و نه داروهای خارجی که هزینه هایی گران دارند را تحت پوشش بیمه ای دارد ]] .

جناب آقای خبرنگار تحلیلی و جناب آقای یکی دیگر از فرهنگیان !

شرکت بیمه ای آتیه سازان و هر موسسه بیمه گر دیگری بعنوان یک بنگاه ارائه دهنده خدمات تعریف می شود، پس دریافت کننده خدمات که وجه آنرا پرداخت میکند تعیین کننده تعداد و تعدد و میزان خدمات است .

جناب تحلیل گر ! در مراجعه هر فرد یا گروه به هر بنگاه اقتصادی، از سوپرمارکت سر کوچه گرفته تا کلانترین بنگاهها، هرگز فروشنده یا ارائه دهنده کالا و خدمات نمی تواند- حق ندارد – کالا یا خدماتی را به خریدار یا برخورد دار از خدمات تحمیل کند، بلکه موظف است موارد درخواستی را با کیفیت مناسب ارائه دهد.

وزارت محترم آموزش و پرورش خواهان دریافت خدمات دندان پزشکی و داروهای خارجی نبوده پس به [شوشتر گردن ] بیمه گر را زدن سزاوار نیست و البته تاریخ پر است از این گردن زنی های [ به شوشتر] … باز هم بگذریم …

و اما بحث شیرین هولوگرام : در قرارداد جاری ، آموزش و پرورش استان ، شانزده واحد تابعه خود را تفکیک و ریاست اداره تعاون هر واحد را بعنوان رابط و مسئول انجام امور مربوطه معرفی نموده، برای هرکدام یک رمز عبور ( پسورد) در سیستم تعریف شده که هیچ کس از مدیر کل محترم آموزش و پرورش گرفته تا مدیرعامل شرکت آتیه سازان به آن دسترسی نداشته و حق دسترسی ندارند و صرفا” مسئولین اداره تعاون حق دسترسی به آن، جهت تخصیص هولوگرام به بیمه شدگان محترم را دارند و البته تکالیف آنرا …

بیمه شدگان اداره شهرستان به طور تقریبی یک چهارم کل بیمه شدگان شاغل در آموزش وپرورش استان می باشند و طبق مستندات موجود دریافت کننده نیمی از کل هولوگرامهای مصرف شده در استان.

اینک نه به عنوان مدافع حقوق شرکت بیمه ای آتیه سازان، بلکه بعنوان یکی از فرزندان این خطه، بار منفی فرهنگی این سرانه مصرف که در کنگره های کشوری مطرح می باشد، موجب رنجش و قابل واگویی است.

از طرفی به واسطه این سرانه بالای مصرف هولوگرام که به دور از استیصال، تهیه گزارشات و استخراج سیستمی آن برای استحصال و اثبات ادعا و مقدور است :

در تاریخ ۱۲/۰۷/۹۴ با حضور مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان، معاونت محترم توسعه مدیرت منابع انسانی، ریاست و کارشناس محترم اداره تعاون و اموررفاهی، و همچنین سرپرست محترم و کارشناسان شرکت بیمه اتیه سازان حافظ جلسه ای برگزار و مستندات ” شبهه در ۱۱۹۳ فقره هولوگرام” مطرح گردید.

جناب آقای تیموری! هنوز هیچ پاسخی به مسئولین محترم آن اداره و این شرکت ارائه نفرموده اید که چگونه برای یک نفر طی یک ماه ۵ فقره هولوگرام نصب گردیده! از این ۱۱۹۳ فقره هولوگرام حتی برای یک مورد توضیح نداشته و ندارید ( متن صورتجلسه و لیست هولوگرامهای مذکور موجود است) .

این شرکت افتخار دارد برای رفاه حال بیمه شدگان محترم از بین ۳۳ استان کشور به رتبه اول در عقد قرارداد با مراکز درمانی را دارا است، عقد قرارداد با صد در صد مراکز جراحی محدود استان، ۹۰% داروخانه های استان، بیمارستانهای دولتی بجزء یک مورد، تمامی آزمایشگاهها، تمامی مراکز سونوگرافی بجزء یک مورد، ۸۰% پزشکان متخصص و… و نیز به حداقل رساندن زمان بررسی اسناد و پرداخت هزینه ها.

مدیریت و پرسنل این شرکت هرکجا بواسطه عمل به وظیفه، گل لبخند بر لبان یک معلم، بازنشسته یا شاغل یا هر بیمه شده ای نشانده باشد خود را مفتخر به اعطاء درجه رضایت از خویش دانسته و هر کجا از یاسوج تا سیستان ناخواسته بر پیشانی معلمی چروکی از اندوه نشانده، خود را ملامت میکند.

پایگاه خبری تحلیلی خبری  نسیم دنا ضمن سپاس وتشکر فراوان از پاسخگو بودن سرپرست شعب بیمه آتیه سازان در کهگیلویه وبویراحمد در رابطه با مشکل مطرح شده  که منجر به حل آن شد اعلام  می کند که در راستای رسالت مطبوعاتی  و رسانه ای خویش  بدون توجه به مسائل حاشیه  ای برای بیان  مشکلات ، آلام ودردهای مردم  و پاسخگو کردن مسئولان گام برمی دارد  وبه اصل  امانت داری ،صداقت واصول حرفه ای در عرصه خبری پایبند خواهد بود

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی