تاریخ انتشار : دوشنبه 2 نوامبر 2015 - 13:39
کد خبر : 4604

نارضایتی فرهنگیان شهر یاسوج از خدمات بیمه آتیه سازان

نارضایتی فرهنگیان شهر یاسوج از خدمات بیمه آتیه سازان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ، نبود هلوگرام یا همان برچسب که شماره ای برآن حک شده است در این روزها برای فرهنگیان شهریاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد قصه ای پرماجرا شده است

DSC_0480نسیم دنا : بیمه فرهنگیان آن هم از نوع طلایی آن که از سال ۸۹ شکل گرفت تا بتواند خدمات درمانی و دارویی متفاوتی را در اختیار فرهنگیان و خانواده های آنان قرار دهد این روزها گویی خود به بیماری مبتلا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ، نبود هلوگرام یا همان برچسب که شماره ای برآن حک شده است در این روزها برای فرهنگیان شهریاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد قصه ای پرماجرا شده است .

فرهنگیان بسیاری که دفترچه های درمانی در دست داشتند جهت دریافت برچسپ هلوگرام در حوزه تعاون ورفاه آموزش وپرورش بویراحمد تجمع کرده بودند که قریب دوهفته است با این مشکل روبرو هستند.

سید علی عسکر تیموری کارشناس مسئول تعاون ورفاه اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در گفتگو با خبرنگار نسیم دنا گفت: برچسپ هلوگرام برای استفاده از خدمات بیمه طلایی آتیه سازان یک ضرورت است که در دو هفته قبل ۱۰۰ برچسپ تحویل دادند که تمام شده واز آن موقع تا کنون علی رغم در خواستها وپیگیریهای مکرر هنوز برچسپی جهت همکاران فرهنگی تحویل حوزه تعاون ورفاه نداده اند.

وی با اشاره به اینکه شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه بویراحمد بیشترین فرهنگی را در سطح استان دارد خواستار همکاری بیشتر این بیمه جهت رفع نگرانیهای فرهنگیان در زمینه خدمات این بیمه شد.

کارشناس مسئول تعاون ورفاه اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه ۵۰درصد بیمه تکمیلی فرهنگیان را آموزش وپرورش و۵۰ درصد آن را فرهنگیان پرداخت می کنند گفت: در هر ماه به ازاء هر نفر فرهنگی جهت این بیمه ۱۵ هزار تومان از حقوق آنها کسر و به همین اندازه آموزش وپرورش به حساب بیمه آتیه سازان واریز می کند .

تیموری با انتقاد از عملکرد بیمه آتیه سازان در شهرستان بویراحمد خواستار پاسخگویی مناسب به فرهنگیان شد وگفت : اینکه بگوییم استان کهگیلویه وبویراحمد در کشور بیشترین مصرف هلوگرام را دارد منطقی به نظر نمی رسد وباید بیمه آتیه سازان ضمن ارائه خدمات مطلوب در جهت رضایت مندی فرهنگیان شریف این دیار تلاشی مضاعف داشته باشد.

تیموری خاطرنشان کرد: نام بیمه همواره امنیت خاطری به دنبال خود دارد که اندکی از درماندگی جسم را کم می کند حال اگر این بیمه عنوان طلایی را به دوش بکشد که صد البته تاثیری مضاعف دارد.

یکی از فرهنگیان مراجعه کننده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دو هفته قبل تا حالا چندین بار جهت برچسپ هلوگرام مراجعه کرده ام وبا توجه به اینکه بیمار اورژانسی دارم می گویند هلوگرام موجود نیست. یکی دیگر از فرهنگیان می گوید این بیمه نه تعهد داندانپزشکی دارد و نه داروهای خارجی که هزینه هایی گران دارند را تحت پوشش بیمه ای دارد.

در رابطه با نحوه خدمات رسانی این بیمه پایگاه خبری نسیم دنا آماده دریافت نظرات وپیشنهادات فرهنگیان گرانقدر می باشد وبزودی گزارشی را در این زمینه منتشر خواهد کرد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی