تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 ژانویه 2014 - 18:11
کد خبر : 46

مردم بهترین قاضی هستند

مردم بهترین قاضی هستند

سخنان عالمانه استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد در جلسات ونشستهای گوناگون در استان بسیار دلنشین ،آرام بخش وامیدآفرین است . سخنانی که تمام واژه ها وجملات آن دارای پیامهای ارزشمندی برای مخاطبان ومدیران حاضردر جلسات است . سخنانی که اقتصاد کلام در آنها رعایت می شود و بدوراز مقدمه های طولانی ورفتن به مسائل حاشیه ای

سخنان عالمانه استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد در جلسات ونشستهای گوناگون در استان بسیار دلنشین ،آرام بخش وامیدآفرین است . سخنانی که تمام واژه ها وجملات آن دارای پیامهای ارزشمندی برای مخاطبان ومدیران حاضردر جلسات است . سخنانی که اقتصاد کلام در آنها رعایت می شود و بدوراز مقدمه های طولانی ورفتن به مسائل حاشیه ای وفقط صرفا به موضوع جلسه به شکل کاملا تخصصی بیان می شود. این سخنان حکایت ازآن دارند که استاندار اشراف کاملی بر مسائل استان دارد . این اقدام استاندار فرهیخته استفاده از مدیریت زمان وکارشناسی وتخصصی شدن جلسات برای تصمیم گیری بهتر برای کمک به توسعه وپیشرفت استان وحل مشکلات وآلام ودردهای مردم خواهد بود.

متاسفانه اکثر جلسات در استان کهگیلویه وبویراحمد بیش از آن که از جنس جلسات محتوایی وکارشناسی باشد به جلسات سخنرانی ،بیان مشکلات دستگاههای اجرایی وعملکرد گزارش شبیه شده است که استاندار محترم در این جلسات تذکرات لازم را به مدیران و دبیر جلسات می دهند تا قبل ازاینگونه جلسات کارهای کارشناسی درکمیته های تخصصی به خوبی انجام شده باشد تا دریک جلسه دوساعته پیشنهادات ونظرات بررسی و به رای گذاشته شود واز دل این جلسات مصوبات خوبی برای شتاب گرفتن قطار توسعه وپشرفت استان بیرون آید.

اکنون مسئولان باید بدانند که صرفا نشستن در جلسات وامروز را به فردا رساندن بدون از برنامه ریزی وکار کارشناسی هیچ مشکلی از مشکلات مردم حل نخواهد شد.مردم تصمیمات مسئولان را باید در بهبود وضعیت زندگی خویش ودر محیط اطراف پیرامون خود به خوبی حس کنند.اگر تصمیمی به غلط گرفته شود مردم را به واکنش وادار خواهد کرد واگر مناسب بود مردم از آن تمجید می نمایند که نمونه بارز آن حمایت از تصمیم استاندار سابق در مورد رودخانه بشار بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی