تاریخ انتشار : یکشنبه 1 نوامبر 2015 - 4:42
کد خبر : 4594

تکمیل مصلاهای کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل مصلاهای کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

نسیم دنا : حجت‌الاسلام صفدر پناهی بابیان اینکه ۹ مصلی در استان نیمه‌تمام است، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از مصلاهای کهگیلویه و بویراحمد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

panahi1نسیم دنا : رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه ۹ مصلی در استان نیمه‌تمام است، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از مصلاهای کهگیلویه و بویراحمد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی در شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: ۱۵ نماز جمعه در شهرهای مختلف این استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد با تشریح وظیفه ائمه جمعه عنوان کرد: ائمه جمعه خط و مشی‌های را مطرح و در حوزه افراد ورودی نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه در سطح استان برای مصلی‌ها به لطف استاندار قبلی و فعلی ردیف استانی ایجاد شده است، بیان کرد: ۱۴ مصلی از ردیف بودجه‌ای برخوردار است و ۹ مصلی اگر امسال از ماده ۱۸۰ اعتباری تعلق می‌گرفت، می‌توانست تا پایان امسال به بهره‌برداری برسند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد نداشتن ردیف بودجه‌ای را از مشکلات این شورا برشمرد و ابراز کرد: این مسئله سبب طولانی‌شدن بهره برداری از مصلی‌ها می‌شود.

پناهی گفت: امیدواریم مسئول ارشد استانی کمک کنند تا با تزریق اعتبار بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به بهره‌برداری برسانیم.

وی بابیان اینکه می‌توان از ظرفیت مصلی‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌ها در استان استفاده کرد، اظهار داشت: احداث مصلی‌ها بسیاری از نیازمندی‌های شهر‌ها در برگزاری مراسم‌های فرهنگی را برطرف کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی