تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اکتبر 2015 - 4:28
کد خبر : 4510

استفاده از همه ظرفیتها برای خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت مندی مراجعین

استفاده از همه ظرفیتها برای خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت مندی مراجعین

سعید محوری تکریم ارباب رجوع وارائه خدمات مطلوب به مردم را با استفاده از همه ظرفیتهای ثبت اسناد یک اصل مهم برشمردواظهار داشت: همه تلاش من وهمکارانم در این اداره کل در جهت حل مشکلات مردم ورضایتمندی آنان است.

56-300x358نسیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه وبویراحمد گفت:از همه ظرفیتها برای ارائه  خدمت رسانی مطلوب وایجاد رضایتمندی مراجعین استفاده می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،سعید محوری با بیان این مطلب افزود: سازمان ثبت اسناد در سالهای اخیر حرکت وتحولی رو به جلو آغاز کرده که برای مردم قابل لمس است . وی برنامه ریزی ،کنترل ونظارت را برای بهبود ارائه خدمات ورضایتمندی مردم بسیار مهم ذکر کرد که در اداره کل ثبت اسناد مورد توجه قرار گرفته است.

وی اجرای شبکه ملی تحدید حدود،تعیین تکلیف کامل پرونده های مربوط به قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبت اراضی وساختمانهای فاقد سند رسمی تا پایان سال وبروز کردن این پرونده ها ،ارشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی  وسامانه  ثبت شرکتها را برخی از اقدامات ثبت ذکر کرد.

مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه وبویراحمد تکریم ارباب رجوع وارائه خدمات مطلوب به مردم را با استفاده از همه ظرفیتهای ثبت اسناد یک اصل مهم برشمردواظهار داشت: همه تلاش من وهمکارانم در این اداره کل در جهت حل مشکلات مردم ورضایتمندی آنان است.

محوری با اشاره به بازدید رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان از ساختمان در حال احداث ثبت یاسوج گفت : استیجاری بودن  واحد ثبت یاسوج در مکانی نامناسب وغیر اداری مشکلات زیادی را برای مردم وپرسنل به وجود آورده است که امید می رود با تخصیص اعتبار استانی این پروژه  و نگاه خاص مسئولان استان به اداره کل ثبت اسناد با توجه به درآمدزا بودن آن برای دولت شاهد بهره برداری هرچه سریعتر ساختمان جدید ثبت یاسوج باشیم.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان با اشاره به به مهمترین فعالیت های اداره کل ثبت و اسناد اظهار داشت: ثبت و تثبیت مالکیت، ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری، اجرای مفاد اسناد لازم الاجرا، وصول معوقات بانک ها، وصول معوقات مردم مثل مهریه و چک ها توسط ادارات ثبت اسناد و املاک صورت می پذیرد.

محوری در ادامه ،ثبت معاملات رسمی, ثبت وقایع ازدواج و طلاق درحوزه دفاتر ازدواج و طلاق و دفاتر اسناد رسمی را ازدیگر فعالیتهای ثبت اسناد برشمرد.

 وی افزد: مأموریت و اهداف بنیادین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری،چشم انداز بیست ساله، برنامه های توسعه قوه قضاییه، مصوبات ریاست محترم قوه قضاییه و قوانین ومقررات مجلس شورای اسلامی مبتنی بر توسعه ثبت رسمی در کشور و تثبیت و حمایت از حقوق و مالکیت مشروع و قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور ارتقاء نظم حقوقی و کاهش دعاوی و استفاده حداکثری از فنآوریهای نوین جهت افزایش ارایه خدمات ثبتی به نحو غیرحضوری است.
.مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: بی شک نقش سازمان ثبت در توسعه اقتصادی، رفاه عمومی، عدالت اجتماعی، امنیت ملی، تجارت و بازرگانی، کاهش ارجاعات به محاکم قضایی، قضازدایی، سلامت خانواده و جامعه و رضایتمندی مردم از حکومت غیرقابل انکار است
محوری در پایان گفت: گستره حضور سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان یکی از بازوهای اصلی قوه قضاییه در عرصه خدمت رسانی به مردم، خود گویای نقش و جایگاه مهم آن در توسعه فراگیر و پایدار کشور است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی