تاریخ انتشار : جمعه 2 اکتبر 2015 - 9:37
کد خبر : 4476

نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

سردار غلامزاده ایجاد امنیت و آرامش برای حضور حداکثری مردم این استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به منظور خلق حماسه ای دیگر را از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی این استان در سال جاری عنوان کرد.

1851409نسیم دنا : نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، گفت: حفظ امنیت این انتخابات نیازمند تلاش مضاعف نیروی انتظامی است.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با جمعی از مسئولان انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی تلاش گران این عرصه، افزود: کارکنان نیروی انتظامی به عنوان خدمتگذاران صدیق این نظام رسالت سنگینی در زمینه برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی باید برای برای برقراری هر چه مطلوب تر نظم و امنیت در جامعه روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

ملک حسینی با اشاره به کاهش انواع جرایم و بزهکاریها در شش ماه اخیر در این استان، اظهار داشت: این امر نشانگر تلاش مضاعف مسئولان نیروی انتظامی این استان است و این روند باید با جدیت ادامه یابد.

وی از اعتیاد به عنوان یکی از عوامل ویرانگر جامعه نام برد و بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی باید بدون اغماض با این پدیده در سطح جامعه برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره داشت و تأکید کرد: ماموران و فرماندهان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد همچون سال های گذشته برای حفظ امنیت آرای رای دهندگان انتخابات سال جاری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی یادآور شد: تاکنون هیچگونه دخالت بیجا و یا موضع گیری در زمینه انتخابات از سوی کارکنان، ماموران و فرماندهان نیروی انتظامی این استان صورت نگرفته است.

همچنین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به برگزاری ۱۰۸ برنامه مختلف به مناسبت هفته ناجا در این استان، گفت: این برنامه ها در حوزه های مختلف برون و درون سازمانی انجامی می شوند.

سردار غلامعباس غلامزاده شرکت گسترده کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان ها پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور اعضای شورای تأمین در مرکز استان و شهرستان ها را از مهمترین این برنامه ها نام برد.

وی از نشست با ریش سفیدان و معتمدین در شهرها و روستاهای مختلف استان در طی هفته ناجا خبر داد و افزود: این امر به منظور استفاده از توانایی این افراد برای افزایش آرامش و امنیت در جامعه انجام می شود.

غلامزاده ایجاد امنیت و آرامش برای حضور حداکثری مردم این استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به منظور خلق حماسه ای دیگر را از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی این استان در سال جاری عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی