تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آوریل 2014 - 11:21
کد خبر : 445

شعار امسال می تواند تحولات مثبت و ارزنده ای در اقتصاد کشور ایجاد کند

شعار امسال می تواند تحولات مثبت و ارزنده ای در اقتصاد کشور ایجاد کند

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: این شعار می تواند تحولات مثبت و ارزنده ای در اقتصاد کشور ایجاد کند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار امسال می تواند تحولات مثبت و ارزنده ای در اقتصاد کشور ایجاد کند. دکتر غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: این شعار می تواند تحولات مثبت و ارزنده ای در اقتصاد کشور ایجاد کند.

8518

وی اظهارکرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد و فرهنگ در کنار عزم ملی و مدیریت جهادی اقدامی شایسته است.

نایب رییس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنا به تاکید معظم له اقتصاد زمانی پویا می شود که پایه های آن مستحکم باشد.

تاجگردون تصریح کرد: در این نامگذاری اقتصاد اولویت خاص خود را دارد و این مساله به طور عملی در نیمه دوم سال گذشته آشکار شده بود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به همت تلاش مضاعف همگان در سال جاری در عرصه اقتصادی چشم دشمنان را کور و مسیر تعالی را طی خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با عزم ملی و همدلی همه جانبه مردم و مسئولان اجرایی و بدون توجه به تفاوت های نژادی، زبانی و قومیتی شعار امسال محقق می شود.

تاجگردون عنوان کرد: در ایران ظرفیت های مهم و متعددی برای توسعه اقتصاد کشور فراهم است که باید به نحو مطلوب و بهینه از آنها استفاده شود.

وی اظهارکرد: همزمان با پیگیری موضوعات سیاست خارجی باید برای توانمندسازی اقتصاد کشور و رشد و شکوفایی روزافزون آن نیز تلاش کرد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ملت ایران با پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون اجازه نداده اند دشمنان در هیچ زمینه ای از جمله مسایل اقتصادی به کشور ضربه بزنند و در آینده نیز اینگونه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی