تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 5:24
کد خبر : 4360
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عملیاتی شدن سامانه اخذ اثر انگشت الکترونیکی در دفاتراسناد رسمی استان در سال جاری بسته هستند

عملیاتی شدن سامانه اخذ اثر انگشت الکترونیکی در دفاتراسناد رسمی استان در سال جاری

عملیاتی شدن سامانه اخذ اثر انگشت الکترونیکی در دفاتراسناد رسمی استان در سال جاری

سعید محوری با اشاره به اینکه سامانه اخذ اثر انگشت الکترونیکی در دفاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: با این کار شاهد کاهش بسیار زیاد جعل هویت در دفاتر اسناد استان خواهیم بود.

66مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه و بویراحمد از عملیاتی شدن سامانه اخذ اثر انگشت الکترونیکی در دفاتر ثبت اسناد استان در سال جاری خبرداد:

سعید محوری با اشاره به اینکه سامانه اخذ اثر انگشت الکترونیکی در دفاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید عملیاتی می‌شود، اظهار  داشت: با این کار شاهد کاهش بسیار زیاد جعل هویت در دفاتر اسناد استان خواهیم بود.

وی در ادامه به یکی از اقدامات دیگر این دستگاه برای کاهش اتلاف وقت مردم اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان ثبت اسناد و املاک و همچنین شرکت پست منعقد کرده‌ایم تا برای جلوگیری از تردد غیر ضرور مردم و ارسال اسناد شرکت پست وارد عمل شود و اسناد مالکیت با درج کد پستی به درب منازل برده می‌شود که اجرای کامل این تفاهم‌نامه نیازمند همکاری مردم با مسئولان خواهد بود.

محوری همچنین به ثبت شرکت در استان اشاره کرد و گفت: عملیاتی شدن سامانه ثبت شرکت‌ها در جهت جلوگیری از ثبت شرکت‌های صوری به صورت متمرکز از اقدامات مؤثر سازمان در سال گذشته بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه و بویراحمد در پایان با درخواست از مردم برای خودداری از مراجعه به دفاتر خدماتی تحت عنوان «ثبت شرکت» از آن‌ها خواست با مراجعه به سایت www.sherkat.ir‌ هر نوع عملیات ثبتی را با توجه به راهنمایی‌های موجود به انجام برسانند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی