تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آگوست 2015 - 4:38
کد خبر : 4308

ضرورت انجام ظرفیت سنجی توسط اداره کل صنعت ،معدن وتجارت در خصوص تعداد مشاور املاک وخودرو به تناسب جمعیت

ضرورت انجام ظرفیت سنجی توسط اداره کل صنعت ،معدن وتجارت در خصوص تعداد مشاور املاک وخودرو به تناسب جمعیت

سعید محوری گفت : شناسایی مشاورین املاک خودرو فعال ، غیر فعال و فاقد مجوز توسط اتحادیه وسازمان صنعت معدن وتجارت به تفکیک هر شهرستان یک ضرورت است که باید در این زمینه نظارت جدی صورت بگیرید.

66 مدیرکل ثبت اسناد واملاک کهگیلویه وبویراحمد درگفتگو با خبرنگاران از ضرورت انجام ظرفیت سنجی توسط اداره کل صنعت ،معدن .تجارت در خصوص تعداد مشاور املاک وخودرو در هر شهرستان به تناسب جمعیت منطقه اشاره کرد وگفت : در شرایط کنونی ۹۴۷ بنگاه املاک و۲۱۷ بنگاه خودرو در سطح استان وجود دارد که نقش مهمی دربازار مسکن وخودرو دارند که باید ساماندهی شوند.

سعید محوری اظهار داشت: برای پیشگیری از وقوع جرم باید فرآیند تنظیم قراردادها مکانیزه شود واز تنظیم مبایعه نامه های دست نویس جلوگیری شود.

وی افزود : شناسایی مشاورین املاک خودرو فعال ، غیر فعال و فاقد مجوز توسط اتحادیه وسازمان صنعت معدن وتجارت به تفکیک هر شهرستان یک ضرورت است که باید در این زمینه نظارت جدی صورت بگیرید.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک کهگیلویه وبویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد : برای پیشگیری از وقوع جرم در این بنگاهها لازم است کارگروه بازرسی مرکب از اتحادیه مربوطه ،دادگستری ،اداره کل ثبت اسناد و نیروی انتظامی تشکیل و  ضمن تشدید نظارت بر فعالیتها وعملکرد این صنف با متخلفین به حقوق مردم به شکل جدی برخورد شود.

وی در پایان به ضرورت همراهی سازمان صنعت معدن وتجارت با ثبت استان در امر آموزشهای حقوقی ،فنی وتخصصی بنگاهای املاک وخودرو اشاره کرد وگفت :لازم است توانایی مشاورین املاک  و خودرو فعال با شرکت در کلاسهای آموزشی وارتقاء دانش وتوانایی های فنی ،حقوقی وتخصصی مورد توجه متولیان امور قرار بگیرد که هم باعث آرامش به بازار در این بخش و هم جلوگیری از گرانی مسکن وخودرو خواهد بود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی