تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 آگوست 2015 - 10:37
کد خبر : 4303

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از پذیرش بدون آزمون دانشجو در سه کد رشته کارشناسی پیوسته در این واحد دانشگاهی خبر داد.

16851t.jpgمصطفی بهره‌بر در گفت‌وگو با خبرنگار  نسیم دنا در دهدشت،اظهار داشت: ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجو در ۲۳ کد رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت مشغول به تحصیل هستند.

 

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از پذیرش دانشجو بدون آزمون در سه کد رشته در مقطع کارشناسی پیوسته در نیمسال اول ۹۴-۹۵ در این دانشگاه خبر داد و گفت: تغییر مدل آموزشی از استاد محور به دانشجو محور در مشارکت دانشجویان در مسائل آموزشی می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

 

 

وی بابیان اینکه رشته‌های حقوق،مدیریت بازرگانی و مهندسی کامپیوتر – نرم افزار سه کدرشته جدید دانشگاه آزاد هستند،عنوان کرد: این کد رشته‌ها با توجه به نیازهای بومی و استعدادهای دانشجویان منطقه پیگیری شده است.

 

بهره‌بر با اشاره به اینکه متقاضیان باید جهت ثبت نام به سایت azmoon.org مراجعه کنند،گفت: در طول سال کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله کارگاه آموزش مقاله و پروپزال نویسی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه برای دانشجویان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره‌ها آشنایی با نکات مهم روش تحقیق و آشنایی با روش‌ها، ظرفیت‌ها و نکات لازم در مقاله و پروپزال نویسی دانست و افزود: در این کارگاه‌ها شیوه مقاله‌نویسی را به طور خاص در گرایش‌های علوم انسانی،علوم پایه و فنی مطرح شد.

 

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت اظهار داشت: دانشجویان با فراگیری دانش می‌توانند در جهت رشد و توسعه منطقه و کشور گام بردارند.

 

وی بابیان اینکه یادگیری فعالیت محور یکی از شیوه‌های نوین یادگیری است،تصریح کرد: هدایت دانشجویان به سوی توانمند‌سازی نقش اثر گذاری در اتقا رشد علمی کشور دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی