تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 7:40
کد خبر : 4264

مهاجرت از روستا به شهر و از شهر به مرکز استان به امید یافتن شغل افزایش پیدا کرده است

مهاجرت از روستا به شهر و از شهر به مرکز استان به امید یافتن شغل افزایش پیدا کرده است

دکتر علی پوزش در نشست خبری با اصحاب رسانه بخش مهمی از مشکلات این شهرستان را متوجه پروژه‌های راکد شده و یا کندی در عملیات آن‌ها خواند و خاطرنشان کرد: اگر پروژه‌های اشتغالزایی این شهرستان راه‌اندازی شود مهاجرت اتفاق نخواهد افتاد.

-_1_~3نسیم دنا : فرماندار کهگیلویه بخش مهمی از مشکلات این شهرستان را متوجه پروژه‌های راکد شده و یا کندی در عملیات آن‌ها خواند و ادامه داد: اگر پروژه‌های اشتغالزایی این شهرستان راه‌اندازی شود مهاجرت اتفاق نخواهد افتاد.دکترعلی پوزش با بیان این‌که مهاجرت از روستا به شهر و از شهر به مرکز استان به امید یافتن شغل افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در بسیاری از روستاها خدمات زیربنایی انجام شده اما به علت مهاجرت رها شده است.

وی  اجرای پروژه‌های کشاورزی در روستاهای دارای ظرفیت این بخش را از جمله راهکارهای مهاجرت معکوس در روستاهای این شهرستان در بلندمدت عنوان کرد و گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا نیز از مهاجرت شهرنشینان به دیگر شهرها جلوگیری می‌کند.

 علی پوزش در نشست خبری اعتبار را یکی از مؤلفه‌های دخیل در پیشرفت پروژه‌ها دانست و گفت: پروژه‌هایی که اعتبار دارند عملاً فعال هستند و امیدواریم با اعتبارات امسال پروژه‌های اولویت‌دار دیگری از قبیل ورودی‌های شهر سرعت گیرند.

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که ۳۱۷ پروژه در سال ۹۳ در این شهرستان در حال فعالیت بوده است، افزود: دستگاه اجرایی و پیمانکارانی که انتخاب می‌شوند در پیشرفت پروژه موثر هستند.

پوزش تصریح کرد: بخشی از پروژه ملی جاده پاتاوه به دهدشت که در این شهرستان واقع شده تعطیل بوده و ادامه کار این پروژه منوط به پرداخت مطالبات پیمانکار است.

به گفته وی، در صورت پرداخت ۴۸ میلیارد تومان از مطالبات قرارگاه خاتم امسال ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه کار این پروژه در نظر گرفته می‌شود.

این مسئول با اشاره به کاهش اعتبارات عمرانی این شهرستان نسبت به سال گذشته آن را به تبع کم شدن میزان اعتبارات نفت دانست و افزود: از سوی دیگر اعتبارات ماده ۱۸۰ امسال رشد خوبی داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی