تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 7:12
کد خبر : 4258

کمک ۲۵ میلیون ریالی مدیروکارکنان بانک قوامین استان به ایتام

کمک ۲۵ میلیون ریالی مدیروکارکنان بانک قوامین استان به ایتام

مصیب حیدری گفت: هم استانی های عزیز می توانند با پرداخت ماهیانه ۳۰ هزار تومان، سرپرستی یک یتیم را عهده دار شوند یا جهت دادن نذورات ، افطاری یا سبد غذایی به خانواده های ایتام و نیازمندان با اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان با شماره تلفن ۳۳۲۳۲۵۶۵-۰۷۴ تماس حاصل نمایند.

2015_07_05_11_53_14_12820 نسیم دنا : مدیر، کارکنان و روابط عمومی شعب بانک قوامین استان ، مبلغ ۲۵ میلیون ریال به منظور کمک به ایتام به حساب کمیته امداد واریز شد. به گزارش پایگاه خبری نسیم دنا ،با رایزنی های روابط عمومی این نهاد مقدس در حامی یابی و شناسایی خیرین به منظور کمک به ایتام و دستگیری از نیازمندان ، مبلغ فوق از سوی شعب بانک قوامین استان پرداخت شد.

مصیب حیدری ادامه داد: کمک به ایتام و رسیدگی به مشکلات نیازمندان سیره مولا امیرالمؤمنین (ع) است که امیدواریم با تأسی از این امام همام سایر دستگاه ها ، بانک ها، مؤسسات و مردم نیکوکار نیز در این امر خیر سهیم شوند.

وی اضافه کرد: شناسایی خیرین و نیکوکاران و حامی یابی برای ایتام در طول سال از سوی روابط عمومی کمیته امداد استان پیگیری می شود.

حیدری ابراز کرد: تقویت روحیه انقاق ، احسان و نیکوکاران، کمک به ایتام و هموطنان نیازمندان ، جمع آوری و درج اخبار شعب این نهاد خدمت رسان در سطح استان و اطلاع رسانی به موقع از دیگر برنامه های اداره روابط عمومی کمیته امداد استان است.

وی اظهار کرد: هم استانی های عزیز می توانند با پرداخت ماهیانه ۳۰ هزار تومان، سرپرستی یک یتیم را عهده دار شوند یا جهت دادن نذورات ، افطاری یا سبد غذایی به خانواده های ایتام و نیازمندان با اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان با شماره تلفن ۳۳۲۳۲۵۶۵-۰۷۴ تماس حاصل نمایند.

حیدری بیان کرد: امیدواریم با مشارکت در امور خیر و دعوت از ایتام و نیازمندان در این ماه پر فیض، کارنامه اعمال خود را پربار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی