تاریخ انتشار : یکشنبه 21 ژوئن 2015 - 12:26
کد خبر : 4188

دولت در برگزاری انتخابات با تمام توان از رأی مردم امانتداری خواهد کرد

دولت در برگزاری انتخابات با تمام توان از رأی مردم امانتداری خواهد کرد

دکتر فتاح محمدی در نشست ستاد انتخابات استان، افزود: مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عمل به قانون، مشارکت حداکثری مردم و صیانت از آرای آنان است.

2111نسیم دنا : معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات عمل به قانون، مشارکت حداکثری مردم و صیانت از آراء است.

دکتر فتاح محمدی در نشست ستاد انتخابات استان، افزود: مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید و اساس کار آن در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عمل به قانون، مشارکت حداکثری مردم و صیانت از آرای آنان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: کمیته ای تشکیل و با بازدید میدانی از حوزه های انتخابیه فرمانداری ها و بخشداری ها با نیازسنجی در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری، مشکلات و موانع شناسایی و برای رفع آنها به ستاد استان ارایه می دهد.

محمدی تصریح کرد: برنامه نشست های خبری و مطبوعاتی در راستای تنویر افکارعمومی انجام می شود تا زمینه برای اعتماد عمومی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم گردد.

وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم، حق الناس محسوب شده و تمام دست اندرکاران و متولیان برگزاری انتخابات موظفند از حقوق مردم با کمال امانتداری صیانت کرده و آن را به سرانجام برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی