تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 ژوئن 2015 - 11:14
کد خبر : 4160

کاروان تدبیر و امید به شهرستان چرام سفر کرد

کاروان تدبیر و امید به شهرستان چرام سفر کرد

کاروان تدبیر و امید مسوولان در راستای سیاست دولت یازدهم و با هدف شناسایی محرومیت ها به شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و از نزدیک مشکلات را بررسی و برای حل انها تصمیم گیری می کند.

81640911-6510045

به گزارش نسیم دنا از چرام، شهرستان چرام  روز سه شنبه در نخستین همایش همدلی و هم زبانی میزبان استاندار و جمعی زیادی از مدیران کل استانی برای شناسایی محرومیتها و دیدار چهره به چهره با مردم بود.

دیداری که از عزم جدی مدیران دولت تدبیر و امید برای زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم بخصوص در روستاها حکایت می کند.

در این دیدارها مدیران با صبر و حوصله پای درد و دل مردم نشسته و درصدد رفع پاره ای از مشکلات مردم برمی آیند.

مردم شهرستان چرام که بی صبرانه در وردی شهر منتظر استاندار و مسوولین استانی بودند

بعد از استقبال در فرمانداری با مدیران چهره به چهره شدند.

پیرو جوان ، زن و مرد هر یک با در دست داشتن نامه ای سرگردان در راهرو به دنبال مسوولان متولی برای برطرف شدن مشکل خود بودند.

پیرمرد عشایری که از منطقه طسوج برای دیدن استاندار آمده بود تنها درخوست خود از مسوولین را تامین به موقع آب شرب اعلام کرد و گفت: از مسوولین و استاندار می خواهیم که در این راستا همکاری کند.

حسن جوادی با اشاره به اینکه راه دور و درازی را طی کرده تامسوولین را زیارت کند افزود: می طلبد در این راستا مسوولین به خواسته های به حق عشایر رسیدگی کنند.

مدیر کل امور عشایر کهگیلویه وبویراحمد در این رابطه به خبرنگار ایرنا با اشاره به خشکسالی سال جاری گفت: درصد هستیم با برنامه ریزی های انجام شده مشکل کم آبی عشایر را به حداقل برسانیم.

مجید علی پور افزود: توسط ۱۴ دستگاه تانکر سیار در مناطقی که شدت خشکسالی زیاد است آبیاری سیار انجام خواهد شد.

مهدی عباسی یکی دیگر از کشاورزان که از خشک شدن ۲۰ هکتار از باغ های خود می نالید خواستار توجه ویژه مسوولین به تامین آب شده است.

مدیر کل جهاد کشاورزی کهگیلویه بویراحمد در این راستا با اشاره به اینکه خشکسالی خسارات جبران ناپذیری را به مزارع و باغهای استان وارد کرده است گفت: همکاری نهادهای متولی بخصوص منابع آب برای تامین به موقع آب مورد نیاز باغها ضروری است.

جعفر گوهرگانی مشارکت کشاورزان در استفاده بهینه از آب را ضروری خواند و افزود: جهاد کشاورزی از تمامی امکانات خود برای تامین آب مورد نیاز مزارع کشاورزی و باغهای استان استفاده خواهد کرد.

عمده مشکلات مردم چرام در زمینه کشاورزی و تامین آب مورد نیاز، بهسازی جاده، تامین آب آشامیدنی و اشتغال جوانان بود.

فرماندار چرام نیز در این نشست هدف از بازدید مسوولان را دیدار چهره به چهره با مردم در راستای رفع مشکلات دانست و گفت: با همکاری استاندار و مسوولان استانی مشکلات مردم این شهرستان اولویت بندی و برطرف خواهد شد.

ابراهیم فتاح پور دیدار مسوولان با مردم را یک مزیت خوب در دولت تدبیر و امید دانست و افزود: این دیدارها نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات مردم دارد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هدف از سرکشی مسوولان را تحقق شعار سال مقام معظم رهبری به عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت دانست و گفت: دیدار چهره به چهره مسوولان با مردم نقش مهمی در تحقق شعار سال خواهد داشت.

سید موسی خادمی با اشاره به صعب العبوربودن استان و هزینه بر بودن دیدار مردم با مسوولین در مرکز استان افزود: این دیدارها بصورت مداوم در سطح استان برای برطرف کردن مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به خواسته های به حق مردم چرام از مسوولین در راستای برطرف کردن مشکلات اظهارکرد: حضور مسوولین در شهرستانها نوید خوبی برای برطرف شدن این مشکلات است.

شهرستان چرام با دوشهر ،۱۲۰ روستا و۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰کیلومتری یاسوج واقع شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی