تاریخ انتشار : شنبه 6 ژوئن 2015 - 14:19
کد خبر : 4143

دریافت مجوز ارائه خدمات ثبت احوال توسط ۱۴ دفترپیشخوان جدید در کهگیلویه و بویراحمد

دریافت مجوز ارائه خدمات ثبت احوال توسط ۱۴ دفترپیشخوان جدید در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد از دریافت مجوز ارائه خدمات ثبت احوال توسط ۱۴ دفترپیشخوان جدید در سطح استان خبر داد.

ثبت 1

به گزارش نسیم دنا از گچساران، سیدمحمدعلی تقوی مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، با بیان این که ثبت احوال از جمله نهادهای حاکمیتی در سطح کشور است، اظهار کرد: ارائه و واگذاری خدمات این دستگاه از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به انجام پروژه‌های بسیاری در راستای پیشبرد ارائه خدمات این نهاد به سمت الکترونیکی شده، افزود: در حال حاضر پروژه آرشیو و نظارت استاد هویتی با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عدم وجود زیرساخت‌های لازم از جمله مشکلات الکترونیکی کردن خدمات ثبت احوال در این استان است، تصریح کرد: در راستای تقویت شبکه در سال گذشته اقدام به راه‎اندازی شبکه فیبر نوری در شهرستان بویراحمد و مرکز استان کردیم.

تقوی ادامه داد: همچنین بهره‎برداری از شبکه فیبرنوری در اداره ثبت احوال شهرستان کهگیلویه در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به وجود تعداد هشت دفتر پیشخوان دارای مجوز ارائه خدمات ثبت احوال در گذشته، مطرح کرد: در سال گذشته با ارائه مجوز مذکور به هفت دفتر پیشخوان جدید این دفاتر به ۱۵ مورد در سطح استان رسید.

وی یادآور شد: از تعداد دفاتر فوق‌الذکر تعداد سه دفتر آن نیز در مناطق محروم و دورافتاده استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در سال جدید با توجه به وجود مشکلات بسیار در خصوص واگذاری خدمات به شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت، با پیگیری‌های بسیار مسئولان مرتبط دریافت مجوز ارائه خدمات ثبت احوال در ۱۴ دفتر پیشخوان جدید در دستور کار قرار گرفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی